Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire Studiu de fezabilitate si deviz general pentru amenajare zona verde Dambovita -Ion Barac


Detaliu pentru invitatia numarul 142003
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire Studiu de fezabilitate si deviz general pentru amenajare zona verde Dambovita -Ion Barac
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de proiectare in vederea realizarii Studiului de fezabilitate si deviz general pentru Modernizare amenajare zona verde Dambovita- Ion Barac, din Municipiul Timisora
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.05.2008 14:21
Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, 300030, Primaria municipiului Timisoara, camera 12, ghiseul 9 sau 10.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.06.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Timisoara, camera 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. generale;certificate fiscale-obligatii bugetele local si de stat(daca se solicita in max 72 ore); in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare activitate profes.: certificat constatator - O.R.C.;acord asociere (daca este cazul);3. capacitatea tehnica: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; resurse umane; inform. subcontractanti;conform documentatiei de atribuire
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 20 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:30-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer