Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire Studiu de fezabilitate si deviz general pentru amenajare zona verde Dambovita -Ion Barac


Detaliu pentru invitatia numarul 131360
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire Studiu de fezabilitate si deviz general pentru amenajare zona verde Dambovita -Ion Barac
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de proiectare in vederea realizarii Studiului de fezabilitate si deviz general pentru Modernizare amenajare zona verde Dambovita- Ion Barac, din Municipiul Timisora.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 10.04.2008 07:49
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 12, ghiseul 9 sau 10, 300030.
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. generale;certificate fiscale-obligatii bugetele local si de stat(daca se solicita in max 72 ore); in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare activitate profes.: certificat constatator - O.R.C.;acord asociere (daca este cazul);3. capacitatea tehnica: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; resurse umane; inform. subcontractanti;conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer