Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: dc15 | dc169 | dc38 | dc44 | dc45 | dc45 sovarna | dc45 sovarna km 1 | dc48 | dc77 | dcon.net +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea bilantului termoenergetic al sistemului centralizat de termoficare ? Tulcea 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 346672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENERGOTERM S.A. TULCEA
Numar invitatie: 346672/15.05.2013
Denumire contract: Intocmirea bilantului termoenergetic al sistemului centralizat de termoficare ? Tulcea 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENERGOTERM S.A. TULCEACod fiscal: RO17747931, Adresa: Str. Aleea Merisor nr. 2, Tulcea, Telefon: 0240 527896, Fax: 0240 522348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Isaccei nr.73, Tulcea, Romania, cod postal: 820207, telefon: +40 240527896, fax: +40 240522348, persoana de contact: NICUSOR LIVIU BISCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Isaccei nr.73, et.II, Birou Director Tehnic, Loc.Tulcea, cod postal 820207, Jud.Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea bilantului termoenergetic al sistemului centralizat de termoficare ? Tulcea 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea bilantului termoenergetic al sistemului centralizat de termoficare ? Tulcea 2013
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1300 lei Modalitatea de constituire: In conformitate cu art.86 din HG nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine acestuia suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Garan. de buna execu. poate fi const. prin: 1.Scrisoarea de garantie bancara emisa pentru autoritatea contractanta. Formularul nr.19 2.Daca partile convin, garan. de buna execu. se poate const. prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. 3.OP 4.Depunerea sumei la caseria unitatii. 5.Constituirea garantiei de buna executie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. 6.In conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formularul 12 A)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 5 )certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(formular 5).Certificat de participare la cerere de oferta, cu oferta independenta? conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP.- Lista cu persoanele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nr. crt Numele si prenumele. 1.Ing.Basca Nicusor Liviu ? Director General, 2.Ec.Pacencu Traian ? Director Economic, 3.Sing.Iusuf Adnan ? Director Tehnic, 4.Ing. Padureanu Angela ? Sef Birou Mecano Energetic, 5.Ing. Constantinescu Emil? Sef Sectie PT si Module, 6.Jr.Mitroi Anisoara ? Oficiu juridic, 7.Ing.Gheorghe Pompiliu Stefan ? Responsabil Achizitii Publice Persoane juridice / fizice romane 1. Actul Constitutiv (contractul de societate sau statutul) - copie2.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul trebuie sa fie prezentat in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.ATENTIE!- Toate documentele care vor fi prezentate de persoane fizice/juridice straine vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - 2. Bilantul contabil pe 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: valoare minima a mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de 23.000 lei 3. In cazul asociatiei se va prezenta cifra de afaceri cumulat Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari / clienti (Declaratie pe propria raspundere) In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului / ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prezentand cel putin un contract care contine servicii similare in valoare minima de 69.000 lei. Lista , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Resurse umane- Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal , numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (datata, semnata si parafata de operatorul economic), personalul direct responsabil de indeplinirea contractului trebuie sa fie atestat ANRE, sa aiba dreptul sa intocmeasca bilanturi energetice. Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante pentru activitatile ce fac obiectul ofertei.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer