Achizitie publica - Intocmirea de studii si documentatii tehnice necesare realizarii ob ?Centru de excelenta Tomis"
Detaliu pentru invitatia numarul 312899
JUDETUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2981739
Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta
Telefon: 0241708413
Fax: 0241488411
Denumire invitatie: Intocmirea de studii si documentatii tehnice necesare realizarii ob ?Centru de excelenta Tomis"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (inclusiv Analiza Cost? Beneficiu, Studiu topografic si Studiu geotehnic); - Audit energetic; - Proiect tehnic; - Detalii de executie si caiete de sarcini pe specialitati aferente investitiei; - Plan de afaceri; - Studiu de oportunitate. - Documentatii (memoriu general / tehnic, piese desenate) si PAC necesare eliberarii autorizatiei de construire a avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism sau de catre procedurile specifice de evaluare POR, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere.Documentatia pentru avizul Directiei pentru cultura si patrimoniu national Constanta si la cerere pentru descarcari arheologice, avand in vedere zona istorica in care se gaseste imobilul supus consolidarii si reabilitarii. - Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului/Aviz de mediu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 15:22
Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Constanta, Registratura, Bd Tomis nr. 51 CP 900725, Constanta, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Registratura, Bd Tomis nr. 51 , Constanta, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 385, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl elig, decl cf art. 181 din OUG 34/2006, certiffisc buget stat si local, certif const ORC, certif inreg, certif of indep, decl calitpart, bilant contab la 31 dec 2008, 2009, 2010, cifra med afac in ult 3 ani min 750.000 lei, inf gen, decl prest serv simil in ultimii 3 ani, prest cel putin contr proiectth const val min 250.000 lei, prest SF/DALI, copie contr, recomand benef, copii extrase cont , decl echipam, inform personal ultim 3 ani, echipa min.: manager pr , arhitect exp , ing str. speciliz conserv rest constr, ing inst elec , ing inst sanit , ing inst term recom, economist , ing ec - devizist , resp prot muncii si sig sant atest prof, CV, decl excl disponib, proiect atest pt sisteme instal alarm incendiu, verif pr indep atest pe domeniile contr., decl subcontr, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv
din SEAP, www.e-licitatie.roGP se solicita in cuantum de 5000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de prestare
50
Descriere: Perioada de prestare in zile calendaristice se va fundamenta pe baza metodologiei, graficul de alocare experti/specialisti, grafic prestare servicii; nu se accepta per. de prestare mai mari de 90 zile calendaristice. Punctajul se acorda astfel: cel mai mic numar de zile prestare punctaj max 50 puncte, pentru alt numar de zile de prestare P zile(n) = N zile min / N zile (n) x punctaj maxim alocat