Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea documentatiei faza PT+DE si lucrari de executie sens giratoriu


Detaliu pentru invitatia numarul 312238
Autoritate contractanta
DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA
Cod de identificare fiscala: 25503261
Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita
Telefon: 0263 216202
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmirea documentatiei faza PT+DEsi lucrari de executie sens giratoriu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233125-1 - Lucrari de constructii de bifurcatii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Intocmirea documentatiei faza PT+DEsi lucrari de executie sens giratoriu
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.09.2011 12:11)
Data publicarii: 31.08.2011 15:27
Data limita de depunere a ofertelor: 15.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA, STR LIVIU REBREANU, NR 2-4, CAMERA 7
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA, STR LIVIU REBREANU, NR 2-4, CAMERA 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 266, 129 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligibilitatea;Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetele de stat si local;Declaratie privind art.181;Decl privind calitatea de participant la procedura;Certif de participare la licitatie cu oferta independenta;Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare/Certificat de inmatriculare / altele echivalente;Informatii economico-financiare-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Decl. privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, minim: 1 inginer drumuri si poduri, 1 responsabil tehnic cu executia cu atestat valabil la data ofertarii, în domeniul constructiilor rutiere, drumuri, poduri, tunele, 1 responsabil cu asigurarea calitatii atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii (CQ); Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani-un contract minim de 100000lei.Se vor prezenta anexate in copie contractele de prestare, scrisoare de recomandare.
PUBLICATA PE SEAP ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPAREGARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5300 lei
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: S-APUPLICAT VALOAREA ESTIMATA ERONAT, IN LOC DE 568.548, 38 LEI 266.129 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer