Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea documentatiei necesare intabularii dreptului de proprietate in cartea funciara a localitatii Berbesti pentru imobilul ,, Incinta E.C. Berbesti avand suprafata de 204229 mp


Detaliu pentru invitatia numarul 323171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 323171/02.04.2012
Denumire contract: Intocmirea documentatiei necesare intabularii dreptului de proprietate in cartea funciaraa localitatii Berbesti pentruimobilul , , Incinta E.C. Berbestiavand suprafata de 204229 mp
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.1, LOC.BERBESTI, JUD.VALCEA, BERBESTI, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097/+40 720666350/+40 720666114, fax: +40 250869323/+40 250869338, persoana de contact: DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EXPLOATAREA DE CARIERA BERBESTI, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea documentatiei necesare intabularii dreptului de proprietate in cartea funciaraa localitatii Berbesti pentruimobilul , , Incinta E.C. Berbestiavand suprafata de 204229 mp
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ELABORARE STUDII: DOCUMENTATII TOPOGRAFICE- Intocmirea documentatiei necesare intabularii dreptului de proprietate in cartea funciaraa localitatii Berbesti pentruimobilul , , Incinta E.C. Berbestiavand suprafata de 204229 mp??
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 350 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei .Garantia de participare e irevocabila si se va constitui in lei, astfel : a) Prin virament bancar( RO31RZBR0000060012479370-la Raiffeisen Bank, filiala Horezu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire ?formular nr. 11 ; b) Aut. contractanta este de acord si cu constituirea gar. de participare prin depunere la casieria unitatiia unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirm. de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea sumeinumerar. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi respinse si returnateconf.art.33, alin.3 lit.b din HG925/2006. Dovada constit. gar. de particip. se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare, originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre repr. imputerniciti ai op. ec. la desch. sedintei.
Garantie de buna executie
Este de 6% din valoarea contractului, fara TVA.; Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr.19; Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale( art.90, alin 3 din HG925/2006 actualizata prin HG1045/2011) sau prin depunere la casierie a unor sume in numerar .Nota : Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea ifiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006-Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art..180 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 dinOUG 34/2006 , aprobatacu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?formular model 12B.3.Certificat de participare cu oferta independentaconform ordinului nr.314 din 12.10.2010 emis de ANRMAP-Operatorul economic ofertant va completa certificatul de participare la procedura de atribuire cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular model 2 B.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese )din OUG34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neinvadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular modelPersoanele din cadrul autoritatii contractante, E.C. Berbesti, cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: CumpanasoiuMilorad-director, Murgu Grigore-contabil sef, Ursarescu Ovidiu-sef dep.achizitii publice, Broscoteanu Crinu Cornel ?sef dep.investitii, Busi Ovidiu - responsabil procedura, Moldoveanu Felix-consilier juridic.5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura-Toate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul(directorul, administratorul)operatorului economic ofertant, prin semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model nr.12C.3. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate(emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor)-Operatorul economic va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate(emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.Cerinta nr.2-Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala si de atestare impusa de indeplinirea contractului-Pentru persoane fizice/juridice romane se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », urmatoarele: Autorizatia elberata de A.N.C.P.I. conform , ,Regulamentului Directorului General al A.N.C.P.I? din 29 martie 2010publicat in MOF din 13 apilie 2010 (nr. 231) dupa cum urmeaza: 1.Persoana fizica va fi autorizata de A.N.C.P.I. in categoria A sau D conf. Regulamentului Directorului General al A.N.C.P.I. 2.Persoana juridica va fi autorizata de A.N.C.P.I. in clasa de autorizare I, II sau S conf. Regulamentului Directorului General al A.N.C.P.I.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte pentru conformitate autorizatiile solicitate mai sus in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind situatia economico ? financiara .Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin 36000 lei.Echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri, va fi cea stabilita pentru cursul mediu leu/alta monedaa fiecarui an comunicat de catre BNR/BCE, respectiv pentru anii 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind experienta similara-Se va prezenta o lista cuprincipalele servicii prestate in ultimii trei ani(anii 2009, 2010, 2011 ), raportate la data lim.de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati; se va prezenta cel putin undocument/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea integrala de servicii similare celor ofertate, in val. de min.18000 lei.Se va completa fisa de informatii privind experienta similara., Cerinta nr.2-Resurse umane-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.3-Rsurse tehnice-Informatii referitoare laechipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4-Informatiiprivind subcontractantii( daca e cazul): informatii privind specializarea acestora, partile din contract ce vor fi subcontractate si acordul de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU SE POATE SOLICITA DE LA E.C. BERBESTI-DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer