Achizitie publica - Intocmirea documentatiei th-ec pt realizarea obiectivului Dispecerat Integrat de Urgenta in Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 305342
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Denumire invitatie: Intocmirea documentatiei th-ec pt realizarea obiectivului Dispecerat Integrat de Urgenta in Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica ? intocmirea documentatiei tehnico-economica pentru realizarea obiectivului de investitii: Dispecerat Integrat de Urgenta in Arad 112, str. E. Murgu 3-5, judetul Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.07.2011 09:48
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Arad, str. Corneliu Coposu nr.22, cod 310003
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str. Corneliu Coposu nr.22, cod 310003
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calit.part la proc. Cert.part.cu of.indep, Fisa inform gen, Decl.eligib, Decl. neinc art.181, Cert de atest. fiscala-buget local, Cert ANAF, Cert const ORC, Cert înregORC, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 240.000 lei, sa faca dovada îndeplinirii în ultimii 3 ani de act.(socotiti prin raportare la data desch. ofertelor)a cel mult 3 contr.de serv.de nat.similara cu ob. proc.a caror val.cumulata sa fie de cel putin 120.000 lei, fara TVA, tr.sa faca dovada ca are proiectanti angajati sau cooptati pt.realiz.proiect, atât în special.constr.instal.(sanitare, termice, electrice, ventilatie, curenti slabi), cât si de telecomunicatii, Decl. priv efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul va prezenta diplomele si CV pt toti proiectantii si pers.direct implicat în realiz.proiectului si experienta similara a acestora, în dom.de act.care face ob.proc.de achiz. publica, ISO 9001 sau echiv.
SEAP, e-mail, garantia de participare 1.200 lei