Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea documentatiilor de cadastru si intabularea cladirilor si terenurilor aferente apartinand domeniului privat al SC Electrificare CFR SA


Detaliu pentru invitatia numarul 340914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTRIFICARE CFR S.A.
Numar invitatie: 340914/12.12.2012
Denumire contract: Intocmirea documentatiilor de cadastru siintabularea cladirilor si terenurilor aferente apartinand domeniului privat al SC Electrificare CFR SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP - Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea documentatiilor de cadastru siintabularea cladirilor si terenurilor aferente apartinand domeniului privat al SC Electrificare CFR SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire a documentatiilor de cadastru si de intabulare a cladirilor ( aflate in 104 de locatii)si aterenurilor aferente ( in suprafata totala de cca 14, 95 ha) in cartile funciare locale, apartinand domeniului privat al SC Electrificare CFR ? S.A", in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini nr. 1.T/3/ 343 /23.10.2012si ale ReferatuluiServiciului TOMDnr 1. I / 347 / 01.11.2012.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantía de participare, in cuantum de: Lot1 - 430lei, Lot2 - 430lei; Lot3 - 164lei; Lot4- 156lei; Lot5 - 662lei; Lot6- 514lei; Lot7- 439lei si Lot8- 192lei. Se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 actualizata. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum. In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica. Data pentru care se determina echivalenta leu / euro: cursul de schimb comunicat de BNR in data in care se va publica in SEAP anuntul de participare pentru aceasta procedura de achizitie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va depune in contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Banc Post ? Palat CFR.Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un: - instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printro scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr . 27) - prin retineri , in cuantum de 5%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004).- prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sau membrii in comisia de evaluare: Truica Ionel, Ioana Paliu, Ion Gavrila, Gabriel Badut, Clipcea Dragos, Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela, Circeag Ilie, Radu Bogdan, Petrescu Mioara, Marinescu Viorel, Popescu Marilena, Craciun Constantin, Nicolescu Camelia, Chitan Mihaela si Gosea Adrian.Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Cerinta nr. 1Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizataCerinta nr. 2Autorizatii specifice contractuluiConform Ordinului ANCPI nr. 107 din 29 martie 2010, pentru prestarea serviciului care face obiectul contractului, ofertantul trebuie sa detina Autorizatie ANCPI pentru clasa I. In cazul in care valabilitatea autorizatiei nu acopera toata perioada contractului, ofertantul va prezenta un angajament prin care isi va prelungi valabilitatea autorizetiei pe toata perioada contractului. In cazul asocierii, dovada autorizarii clasa I-a, conform Ordinului nr. 107/2010 al ANCPI va fi prezentata de catre fiecare asociat care va presta in cadrul contractului activitati ce necesita aceasta autorizare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului aferent lotului pentru care se depune oferta. Se va face declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, an 2009 - 4, 2373; an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379.Valoarea estimata a loturilor: Lot 1 ? 21801 lei;Lot 2 ? 21549 lei;Lot 3 ? 8238 lei;Lot 4, Capacitatea operatorului economic de a sustine financiar indeplinirea si finalizarea contractului si a veridicitatii datelor declarate de ofertant .Se va prezenta Bilantul la 31.12.2011; 31.12.2010; 31.12.2009, formularul cu numarul de inregistrare de la ANAF
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract care a avut ca obiect prestari servicii de cadastru si o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului lotului pentru care se depune oferta. Cursul mediu leu/euro pentru calculul nivelulului minim impus: an 2009 - 4, 2373; an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379, Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are suficient personal disponibil (angajat /contract de colaborare/ angajamente/ acorduri de participare) pe perioada contractului, avand calificarea si experienta profesionala specifica pentru acest tip de serviciu, conform caietului de sarcini. In acest sens, ofertantul va prezenta Declaratia privind resursele umane (formularul 17 + anexa), Informatii privind doatrea tehnica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora .In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?., Informatii privind asocierea.In cazul asocierii, Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici, va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere.In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificare sistem calitate ofertant de un organism certificare acreditat in tara sau in strainatate, standard de calitate aplicat, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer