Achizitie publica - Intocmirea documentatiilor in scopul intabularii si inscrierii in cartea funciara a unor drumuri judetene apartinand domeniului public al judetului Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 334538
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334538/30.08.2012
Denumire contract: Intocmirea documentatiilor in scopul intabularii si inscrierii in cartea funciara a unor drumuri judetene apartinand domeniului public al judetului Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)Cod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250732901/103, Fax: 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea documentatiilor in scopul intabularii si inscrierii in cartea funciara a unor drumuri judetene apartinand domeniului public al judetului Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il reprezinta intabularea drumurilor judetene mentionate si inscrierea lor in cartea funciara in vederea reabilitarii si modernizarii acestora, pentru asigurarea unei infrastructuri de transport regionale si locale moderne si durabile, precum si a tuturor celorlalte conditii privind dezvoltarea sistematica a economiei si imbunatatirea calitatii vietii.Prin reabilitarea acestor drumuri judetene, se imbunatateste accesibilitatea spre si in interiorul judetului, contribuie la cresterea mobilitatii fortei de munca, determina o dezvoltare durabila a zonei si implicit, la crearea de noi oportunitati de locuri de munca.Reabilitarea drumurilor judetene va contribui la fluidizarea traficului, reducerea timpului de transport, eliminarea blocajelor rutiere si traversarea localitatilor in conditii de siguranta ? deci la asigurarea unor servicii de transport la standarde europene de siguranta, securitate, calitate si costuri.Serviciul de masuratori topografice ce urmeaza a fi realizat consta in elaborarea documentatiilor tehnice in scopul intabularii si inscrierii in cartea funciara a unor drumuri judetene care apartin domeniului public al judetului Valcea.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 1.612 Lei.Perioada de valabilitate a garan?iei de participareva fi de120 zilecalendaristice de la termenullimita de primire a ofertelor.G. P. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sivalabilitatea precizate mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO66TREZ6715006XXX000142, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540929.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii: formularul nr. 4. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)2.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, conform careia ofertantul / ofertantul asociat / tertul sustinator nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 5.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie privind neincadrarea ofertantului / ofertantului asociat / tertul sustinator in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 6 sau nr.6B, dupa caz.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul nr. 7.5.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 8 - "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.6.Declaratie pe propria raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata: Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile art. 69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr.9.In vederea completarii acestei declaratii precizaam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: PresedinteleConsiliului Judetean Valcea Ion Cilea; Vicepresedinte Dumitru Persu; Vicepresedinte Alexandru Bogdan Pistol; Secretar al Judetului Constantin Dirinea; Director Executiv Mircea C-tin Predescu; Director Executiv Florea Mierlu?; Director Executiv Carmen Alexandrescu; Director Executiv Bogdan Lastun; Director Executiv Adj. Vasilica Mazilu; Arhitect ?ef Rozalia Harambasa; Sef Serviciu Juridic Daniela Calianu; Sef Serviciu Buget Andreea Virtej; Sef Serviciu Pregatirea ?i Urmarirea Realizarii Lucrarilor Publice Liviu Constantinescu; si consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Florinel Butnaru, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Ion Nicolae, Alexandru Oproaica, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Prala Stefan, Radulescu Constantin, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru, Tranca Teodor.7. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local si bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Pre?edintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luate in considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autorita?ii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele mentionate mai sus.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011). Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu pana la 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor .Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment;
- Certificat de autorizare emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru realizarea lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului conform legii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 150.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivelul minim impus pentru experienta similara in ultimii 3 ani : suma valorii a maxim 3 contracte pentru serviciile similare prestate in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 75.000 lei., Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice si softul (licentiat) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Declaratie privind personalul responsabil cu derularea contractului. ISO 9001:2008 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul achizitiei. Incazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 10:24