Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea documentelor pe linia apararii impotriva incendiilor conform Legii nr. 307/2006.


Detaliu pentru invitatia numarul 129445
Autoritate contractanta
Comuna Gilau
Cod de identificare fiscala: 4485421
Adresa: str.Principala nr.723, Gilau
Telefon: 0264/371646
Fax: 0264/371646
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmirea documentelor pe linia apararii impotriva incendiilor conform Legii nr. 307/2006.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 66336100-5 - Servicii de asigurare impotriva incendiilor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Se vor intocmi urmatoarele : - un plan de analiza si acoperire a riscurilor in comuna Gilau - un plan de interventie in cazul incendiilor pentru sediul Primariei Gilau, Casa de Cultura, Scoala, si unitatile subordonate - o documentatie de autorizare privind securitatea in caz de incendii pentru aceleasi unitati.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.04.2008 16:04
Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Gilau, str. RINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. 0264371646, Email: [email protected], Fax: 0264371646
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gilau, str. RINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. 0264371646, Email: [email protected], Fax: 0264371646
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OG 34/2006. Certificat constatator emis de ORC. Resurse umane-asigurarea personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului (daca este cazul).
Informatiile despre contract se regasesc in fisa de date a achizitiei care sa poate ridica de la sediul Primariei Gilau, persoana de contact d-nul Marian Prundus.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer