Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmirea proiectului tehnic , a detaliilor de executie si a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilor de asfaltare a strazii ANA IPATESCU pe o suprafata de 300 m ?Dezvoltarea infrastructurii de


Detaliu pentru invitatia numarul 327516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Amara
Numar invitatie: 327516/22.05.2012
Denumire contract: Intocmirea proiectului tehnic , a detaliilor de executie si a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilorde asfaltare a straziiANA IPATESCUpe o suprafata de 300 m?Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrement PERLA, 'infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitarea principalelor cai de acces catre unitatile hoteliere-Strada Ana Ipates
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul AmaraCod fiscal: 4427889, Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara, Telefon: 0243/266.102, Fax: 0243/266.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, judetul Ialomita, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102, persoana de contact: compartimentul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, judetul Ialomita, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea proiectului tehnic , a detaliilor de executie si a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilorde asfaltare a straziiANA IPATESCUpe o suprafata de 300 m?Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrement PERLA, 'infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitarea principalelor cai de acces catre unitatile hoteliere-Strada Ana Ipates
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului tehnic , a detaliilor de executie si a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilorde asfaltare a straziiANA IPATESCUpe o suprafata de 300 m?Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrement PERLA, 'infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitarea principalelor cai de acces catre unitatile hoteliere-Strada Ana Ipatescu ? Etapa I?
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare 4.000 leiValabilitate garantie de participare 90 zile, de la data limita stabilita pentru primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 9 Contul autoritatii contractane, RO29TREZ3915006XXX000126 deschis laTrezoreria Slobozia; cod fiscal 4427889 (Consiliul Local Amara).Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantatsaub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea Autoritatii contractante in maxim 7 zile de la semnarea contractului.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul dintre documentele de calificare solicitate, oferta sa va fi descalificata, fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta 34/2006 modificata si completata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul lui legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform art. 11 alin. (4) din HG. Nr. 925/2006.In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, acesta fiind de minim 3 zile lucratoare, potrivit art. 11 alin. (5) din HG. Nr. 925/2006.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularulnr. 2 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSe va completa Formularul nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane.Persoanele juridice strainetrebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de auturitatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 4.1- CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2011.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in art. 69^ din OUG nr. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 4.2Persoanele cu functie de decizie in cadrul Primariei Amara sunt: - D-nul Moraru Victor Primar- D-nul Sohodoleanu Gheorghe ?viceprimar(presedintele comisiei de evaluare)- D-na Sohodoleanu Iuliana-( membru comisiei de eveluare)- D-na Mihai Larisa Elena- ( membru comisiei de eveluare)- D-na Negroiu Andreea-Marina ( membru comisiei de eveluare)- D-na Gresianu Liliana Elena ( membru comisia de evaluare) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata , insotitede traducerea autorizata in limba romana si legalizata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicitacifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani min.400.000 leiOfertantii vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru ofertantii care se incadreaza incategoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduccu 50%.Ofertantii vor prezenta in copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? bilanturile contabile vizate siinregistrate de organele competentecare vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele dioperatorului economic.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocieriiSe vor respecta prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara deorigine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari servicii de proiectareefectuate in ultimii 3 ani pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de drumuriLista principalelorlucrariexecutate in ultimii 5 ani, pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de drumuriLucrarile executatesi prestarea serviciilor de proiectare se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor executate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta nr.2Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin un contract de lucrari din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, pentru proiectare de minim.10.000 leifara TVA si pentru executie in valoare de minim 190.000 lei, fara TVA.Sau prezentarea unui contract executat in ultimii 5 ani atat de proiectare cat si de executie lucrari similare, cu o valoare minima de 200.000 lei.fara TVA.Pentru demonstrare Se vor depune copii dupa parti relevante ale contractelor/ recomandari in copie conform cu originalul din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: - manager de proiect;
- responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului /contract de prestari servicii cu ofertantul sau cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, - responsabil cu controlul calitatii angajat al ofertantului /contract de prestari servicii cu ofertantul sau cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, - responsabil cu protectia muncii., Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari.Avand in vedere specif lucr de drumuri, ofertantul va detine minim urmatoarele utilaje: -Autobasculanta -1buc;autogreder 1buc; autocisterna apa-1buc; cilindru compactor terasamente/1;cilindru compactor asfalt/1; echipament pentru stropit si aplicat emulsie bitum/1;Incarcator frontal/1; repartizator/finisor mixturi asfaltice/1, foreza rutiera/1, perie mecanica pentru curatat drumuri/1, masina de trasat benzi/1, Inst de preparat mixturi asfaltice/1. La aceste lucrse impune sidovada detinerii unui lab min grad II pentru verificarea capacitatiimixturilor asfaltice , in proprietatesau chirie, sau un contractele de prestariservicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse. ., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii /asociatiiSe solicita precizarea partii/partilor din contract pa care urmeaza a le subcontracta si datelede recunoastere ale subcontractantilor declarati. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent., Certificare conform standardului ISO 14.001/2001 pentru activitati similare (lucrari similare) obiectului contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Cu o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 20:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer