Achizitie publica - Intocmirea PT si DDE pentru Reabilitarea acoperisului cladirii situata pe str.Muzeului nr.7
Detaliu pentru invitatia numarul 321164
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321164/05.03.2012
Denumire contract: Intocmirea PT si DDE pentru Reabilitarea acoperisului cladirii situata pe str.Muzeului nr.7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SighisoaraCod fiscal: 5669309, Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara, Telefon: 0265771280, Fax: 0265771278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Muzeului nr.7, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265771280, fax: +40 265771264, persoana de contact: Mihaela Voina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Sighisoara, Muzeului nr.7, cam.16, Sighisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea PT si DDE pentru Reabilitarea acoperisului cladirii situata pe str.Muzeului nr.7
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru obiectivul de investitii cu denumirea Reabilitarea acoperisului cladirii situata pe strada Muzeului nr.7 din municipiul Sighisoara
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 400 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO57TREZ4785006XXX000048 deschis la Trezoreria Sighisoara (Municipiul Sighisoara, cod fiscal 5669309) saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % agarantiei de participare stabilita in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin(1) din Legea nr.346/2004.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art. 16 alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara T.V.A si se va constitui in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului prin una din urmatoarele modalitati: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;
- depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilita in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa Formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotita de: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat general si a impozitelor si taxelor locale(formulare-tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa Formularul C din documentatia de atribuire.Se vor prezenta formularele-tip eliberate de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa Formularul D din documentatia de atribuire.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan Dorin Danesan;Director economic : Emil Oltean;Cerinta nr.4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul E din documentatia de atribuire.Cerinta nr.5: Declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul F din documentatia de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor de unde sa rezulte ca : - executantul are in obiectul de activitateactivitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, cod CAEN 7112;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Se va prezenta certificatul in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri din ultimii 3 ani (2008-2010) trebuie sa fie de minim 40.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani de unde sa rezulte cel putin un contract de proiectare pentru constructia/reabilitarea unei cladiri aflata in centre istorice protejate, al carui valoare sa fie de cel putin 24.000 lei (TVA inclus).Cerinta nr.2: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinte minime : - un arhitect cu drept de semnatura in Romania;
- un inginer proiectant de specialitate structuri de rezistenta.Cerinta nr.3Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare al serviciului
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:42