Achizitie publica - Intocmirea Studiilor de Fezabilitate pentru situri pilot ,Studii de fezabilitate pentru concepte de dezvoltare urbana si peisaj,Integrarea unor concepte de dezvoltare a turismului sustenabil? in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X ?Pat
Detaliu pentru invitatia numarul 333942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333942/21.08.2012
Denumire contract: Intocmirea Studiilor de Fezabilitate pentru situri pilot , Studii de fezabilitate pentru concepte de dezvoltare urbana si peisaj, Integrarea unor concepte de dezvoltare a turismului sustenabil? in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFundatia Samuel von BrukenthalCod fiscal: 9974046, Adresa: Str. Gheorghe Lazar nr. 39, Avrig, Telefon: +40 269211203, Fax: +40 269211203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Parohiei Bisericii Evanghelice din Sibiu, str.Piata Huet nr.1, cod postal nr. 550182 , judetul Sibiu, Romania, telefon: +40 269211203, fax: +40 269211203.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Parohiei Bisericii Evanghelice din Sibiu, str.Piata Huet nr.1, cod postal nr. 550182 , judetul Sibiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmirea Studiilor de Fezabilitate pentru situri pilot , Studii de fezabilitate pentru concepte de dezvoltare urbana si peisaj, Integrarea unor concepte de dezvoltare a turismului sustenabil? in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii pentru Intocmirea Studiilor de Fezabilitate pentru situri pilot , pentru concepte de dezvoltare urbana si peisaj, Integrarea unor concepte de dezvoltare a turismului sustenabil? in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea obligatorie.Cuantum: 9.100 lei sau echivalent in euro la cursul BNR :4, 4411 lei/1 euro din 15.05.2011(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, termen cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei (raportat la termenul limita de primire a ofertelor);posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Fundatia Samuel von Brukenthal: C.U.I. 9974046, cont nr. LEI: cont RO22 RZBR 0000 0600 1174 4369; EURO: RO81 RZBR 0000 0600 1174 4374 deschise la Banca Raiffeisenbank SA , sucursala Orastie, jud.Hunedoara. Constituire: a)instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari-document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania, Cf.Formular nr.13-sectiunea II-?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in D.A.;Conform Formularului nr.13, se va proceda la retinerea sumei de 4.203, 73 lei in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006;b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
10% din pretul contr, fara TVA.(IMM -reducere 50% cf.decl.din L346/2004.Per.de valab.: 12 luni, de la data semnarii Contr.de serv.Constit.: cf.cu prev.art.89(2), H.G.925/2006;se constituie in oricare dintre formele de la art.90(1)-(3)sau, fct.de val., de la art.90(1), (2).Se apl.si H.G.1045/2011.Mod de constit: a) instr.de gar.emis in cond.legii de o societ.banc.sau de o societ.de asig.(doc.rec.sau de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asig.din Romania ?cf. Form.14), care devine anexa la contr., cf.art.90, (1)HG 925/2006, cu modif.si compl.b)Cf.prev.art.90(2) din H.G.925/2006, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;c)Cf.prev.art.90(3)din H.G.925/2006, modif. prin HG nr. 1045/2011), cu ac.partilor, se poate constit.prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez. org.fiscal competent, deschis la dispoz.AC-dep.initiala min.0, 5% din val.contr.Gar.de buna exec.se va restitui in conf.cu art.92(3, )a) din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: - Kilian Dorr , Presedintele fundatiei: - Hans Klein, vicepresedinte al Fundatiei, - Frank Ziegler, membru al fundatiei.- Petrica Gratiela, contabil al fundatiei.Nota: a.Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).b.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).c.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.d. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.e. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.f.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romane ;Cerinte obligatorii: Cerinta 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat .Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Ofertantul clasat pe primul. inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta/executa serviciile/lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bonitate/acces la resurse 1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 228.600lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de servicii de 6 luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani. Prezentarea mediei cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani (se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti). Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 900.000 lei., Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul). In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere (Formular nr.16), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Organizarea si planificarea activitatilor contractului
20
Descriere: Descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele ce trebuie prezentate pentru fiecare activitate.
Organizarea si planificarea activitatilor contractului
10
Descriere: Definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilor si persoanelor responsabilepentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate si prezentarea Organigramei de conducere a colectivului responsabilcu indeplinirea contractului(Formularele 8S si Form.9)
Organizarea si planificarea activitatilor contractului
10
Descriere: Descrierea facilitatilor suport (resurse tehnice, logistice, administrative etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul realizarii activitatilor propuse.
Organizarea si planificarea activitatilor contractului
20
Descriere: Identificarea, descrierea si recomandarile de reducere/eliminare a riscurilor care pot afecta executia proiectului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on-line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 14:40