Achizitie publica - INTREGIRI RETELE APA-CANAL (ETAPA I) - EXTINDERE RETEA CANAL STR. MUSICESCU ? MUN. TIMISOARA; PT+EXE
Detaliu pentru invitatia numarul 347745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347745/31.05.2013
Denumire contract: INTREGIRI RETELE APA-CANAL (ETAPA I) - EXTINDERE RETEA CANAL STR. MUSICESCU ? MUN. TIMISOARA; PT+EXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUATIM S.A. TimisoaraCod fiscal: RO 3041480, Adresa: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Telefon: 0256200262, Fax: 0256294753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 256200262, fax: +40 256294753, persoana de contact: DIANA COTOP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Sediul AQUATIM S.A., etaj 4 - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTREGIRI RETELE APA-CANAL (ETAPA I) - EXTINDERE RETEA CANAL STR. MUSICESCU ? MUN. TIMISOARA; PT+EXE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru "INTREGIRI RETELE APA-CANAL (ETAPA I) - EXTINDERE RETEA CANAL STR. MUSICESCU ? MUN. TIMISOARA".Valoarea estimata fara TVA 709.390 lei din care cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 64.490 lei.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 709, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ? 10.000 leiCuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - egala cuperioada de valabilitate a ofertei data ?90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei pentru participare : prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? RO63BRDE360SV07245353600 BRD Timisoara, sau printr-un instrument de garantare, prezentat in original, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? formular 24in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006se va retine suma de 4.489, 39 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din val contr fara TVA.Cuantumul garantiei pt IMM-50% din cuantumul solicitat, cu decl pe proprie raspundere conf L346/2004.Perioada de valabil a garantiei de buna executie este aceeasi cu a contr;b)Garantia de buna executie se constit astfel: 1.prin instrum de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asig?Form23;2.prin retineri succesive din platile partiale efectuate, ofert prezentand conf HG1045/2011 scrisoarea Trezoreriei Statului prin care are deschis un cont special constituit pt depozit garantiei aferente prez contr, la disp achizitorului. Val de deschidere a cont va fi de 0, 5% din val contractului(fara TVA)In acest caz achizit va retine o cota de 10% din val facturii de plata a serv de proiectare pentru constituirea garantiei de aplicabilitate a proiectului si a unei cote de 20% din valoarea primelor facturi emise de executant pentru lucrarile de baza, pana la concurenta sumei coresp garantiei cuprinse la alin a).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 3). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 4). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in atribuirea contractului in cadrul SC AQUATIM sunt: - dr.ing. Ilie Vlaicu- ec. Rozalia Giuchici- ing. Nicolae Ghelsingher- ing. Cornel Schiop- jr. Alina IvanescuDeclaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 privind prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular5), conform Ordin ANRMAP 314/2010.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura , formular 7.6.Certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In cazul sustinerii se vor completa declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea la art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d) din OUG 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 de catre fiecare tert sustinator .In cazul subcontractarii se va completa declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Documentul de mai sus trebuie prezentat de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anulcalendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 967.000 lei . Se completeaza formular 8 -informatii generale. In cazul in care autoritatea contractanta va considera ca necesar, va solicita documente justificativePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratii si liste a principalelor lucrari proiectaterespectiv executate in domeniul infrastructurii tehnico-edilitare, avand cel putin urmatoarele capacitati: Retele canalizare in lungime de Lmin= 0, 800 km? Se completeaza: Declaratie si lista principalelor proiecte elaborate in ultimii 3 ani formularul nr. 9 si a lucrarilor executate in ultimii 5ani formularul nr.10, impreuna cu tabelele anexa.Se prezinta copii dupa: 1. Procese Verbale de predare-primire catre beneficiar a proiectelor.2. Procese Verbale de Receptie la terminarea lucrarilor sau finale.In cazul in care din aceste documente nu rezulta capacitatea fizica a lucrarilor se va prezenta o descriere a capacitatilor proiectate respectiv executate cu specificarea principalelor elemente (material, dimensiuni conducte, lungimi, etc) ., - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere? Se completeaza formularul nr.13 insotite de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini "cheie" in indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea: 1. Serviciilor de proiectare, prin intocmirea unei liste cuprinzand persoanele carora li se va incredinta elaborarea proiectului. In aceasta lista se va nominaliza Seful de proiect siproiectantii de specialitate pentru: lucrari de constructii hidrotehnice de alimentare cu apa sau instalatii, prin completarea Formularului nr. 13.1.2. Executiei lucrarii, prin nominalizarea Sefului de santier, Conducatorul punctului de lucru si Responsabilul Tehnic cu executia atestat pe domeniile specifice lucrarilor ofertate si repartizarea pe meserii a unui numar minim de muncitori ce vor executa lucrarea (nr/calificare) prin completarea Formularului nr.13.2.Pentru proiectanti si personalul cu sarcini de raspundere se va anexa un memoriu de prezentare a lucrarilor proiectate respectiv executate de fiecare persoana in parte., - Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiSe completeaza formularul nr.12.Proiectare: Proiectantul va specifica tehnica de calcul ? editare, programele si licentele pe care le detine. Proiectantul va specifica tehnica de calcul ? editare, programele si licentele pe care le detine. ( Anexa 12.1)Executie: Executantul va specifica utilajele, echipamentele, instalatiile pe care le detine. ( Anexa 12.2), - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Se completeaza formularul nr. 11 impreuna cu tabelul anexa
Se anexeaza Acordul de asociere Model 1 sau/si Acordul de subcontractare Model 2 - Certificare ISO 9001 sau echivalent, Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente., - Certificare ISO 14001 sau echivalent (executie)Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente (executie).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. : www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 13:39