Achizitie publica - Intre?inerea periodica, pregatirea pentru iarna ?i repunerea in func?iune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene
Detaliu pentru invitatia numarul 327524
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327524/23.05.2012
Denumire contract: Intre?inerea periodica, pregatirea pentru iarna ?i repunerea in func?iune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0212527789, Fax: 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADP Sector 2, SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intre?inerea periodica, pregatirea pentru iarna ?i repunerea in func?iune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor arteziene(Conform specificatiilor din caietul de sarcini).Lucrarile de intretinere cuprind: Scos apa din bazin, ? Curatire bazin de obiecte ( frunze, crengi, etc )? Verificare elemente hidraulice si electrice? Curatire bazin cu aspirator subacvatic? Curatire bazin cu pompa submersibila de impuritati ( nisip, pietris )? Curatire filtre? Tratarea apei cu solutie anticalcar si antialge? Verificare legaturi electrice, refacerea unor legaturi si contacte acolo unde este cazul? Verificare pompe, sisteme hidraulice? Verificare tablouri electrice? Inlocuire becuri arse? Verificarea periodica a starii pompelor ( etansare, zgomot, etc. )? Reglarea automatului programabil care asigura temporizarea regimului de functionare? Verificarea functionarii sondei de nivel? Umplere bazin cu apa curata? Tratarea apei cu solutie anticalcar si antialge? Verificare nivel apa, Lucrari accidentale: In cazul defectiunilor accidentale, acestea se vor remedia in urma comenzilor facute de achizitor.Pregatirea pentru iarna, Operatii necesare: ? Golirea bazinului? Golirea instalatiei hidraulice? Deconectarea instalatiei electrice de alimentare a pompelor (din tabloul electric al statiei)? Demontarea ajutajelor din bazin si depozitarea lor? Izolarea capetelor de conducte ce ramin deschise in fantana-Repunerea in functiune primavaraOperatii necesare? Curatarea bazinului, a orificiilor pentru ajutaje? Intretinerea, igienizarea statiei de pompare? Intretinerea ( vopsirea, curatarea) chepengului de acces? Curatarea pompei de depuneri calcaroase? Verificarea functionarii corecte a pompei? Verificarea functionarii corecte a electromoturului? Montarea lampilor electrice, ? Curatarea si montarea filtrului (sorbului) in bazin, ? Inchiderea orificiilor de golire pompa, ? Verificarea instalatiei electrice, ? Proba de functionare cu apa fara ajutaje pentru curatarea instalatiei hidraulice, ? Montarea ajutajelor, ? Reglarea jeturilor de apa la ajutaje, ? Proba de functionare in regim normal? Verificarea etanseitatii instalatieiValoarea supusa procedurii, valoare la care se vor raporta ofertele (valoare estimata panala 31.12.2012) , este de 192, 327.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari de servicii) este de 224, 031.12 lei.
II.1.6) CPV: 50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 031.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 1.700 lei;Lot 2 ? 2.100 lei, Valabilitatea garantiei este de 90 de zile, de la data limita dedepunere a ofertelor. Contul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO53TREZ7025006XXX000200. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf prev. art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractelor de servicii, fara TVA. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).-Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana.-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formular nr. 2Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formular nr. 2Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa Formularul nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, membri ai comisiei de evaluare sunt: Buturca Mihai;Cioaba Alexandru;Negru Daniela;Francu Mircea;?apu? Marcel;Supleanti: Panescu Malina;Lica Raducanu Elena;Paraschiv Paraschiva;Ion Mirela;Prepelita Daniela. Se va atasa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, emis cu max. 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor , din care sa rezulte datele cele mai importante, dupa cum urmeaza: - denumirea operatorului economic si datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele persoanelor imputernicite sa reprezinte operatorul economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sustinere tehnicaSubcontractanti ? daca este cazulInformatii privindsubcontractantii, Asociati ? daca este cazulInformatii privindasociatii, Cerinte obligatorii: - declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.- prezentareaa cel putin un contract de servicii de natura si complexitate similara incheiat in ultimii 3 ani1. Contractele declarate pentru dovedirea cerintei obligatorii, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, pagina cu numerele de inregistrare, precum si pagina / paginile finala / finale cu semnaturile.2.prezentarea a cel putin o recomandare, doc.constatator sau orice alt/alte documente din partea beneficiarului/ beneficiarilor contractului respectiv, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Certificat - ISO 9001 sau echivalent, Certificat - ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, ADP Sector 2 - gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:12