Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intrerupatoare electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 319871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Complexul Energetic Turceni S.A.
Numar invitatie: 319871/03.02.2012
Denumire contract: Intrerupatoareelectrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Nardi Alexandru Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Complexul Energetic Turceni S.A.- Str. Uzinei, Nr.1, Turceni - Directia Comerciala - sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intrerupatoareelectrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 : Contactori RGLot 2 : Contactori TCALot 3 : Contactori de comandaLot 4 : Contactori KCLot 5 : ContactoriLot 6 : Contactori By-passLot 7 : Intrerupator automatLot 8 : IntrerupatoriLot 9 : Butoane de comandaLot 10 : Contactori tripolariLot 11 : Intrerupator automat bipolar si tripolarLot 12 : Contactor ABBLot 13 : Intrerupator 12kV mp
II.1.6) CPV: 31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 305.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este : Lot1= 217.50 lei; Lot2= 60.75 lei;Lot3= 7 lei;Lot4= 17.48 lei;Lot5= 29.75 lei;Lot6= 25.80 lei;Lot7= 82.60 lei;Lot8= 9.78 lei;Lot9= 14.68 lei;Lot10=11.50 lei;Lot11=144.50 lei;Lot12= 209.60 lei;Lot13= 1000 leiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 6% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari; - retineri succesive din valoarea facturilor partiale in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/2011. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Completarea formularului nr.12 B, anexatCerinta nr. 3 - Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor localePrezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul declarant castigator depune certificatele de atestare fiscala in copie simpla, trebuie sa depuna aceste documente in original sau copie legalizataCerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCompletarea formularului nr.12 C, anexatCerinta nr. 5 - Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexatCerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Completarea formularului tip, anexatInformatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: ? Laurentiu Octavian Graure ? DIRECTOR GENERAL? Daniel Pitaroiu ? DIRECTOR Directie Buget, Financiar, Contabilitate? Gheorghe Copaci ? DIRECTOR Directie Comerciala? Tusca Constantin ? Sef Serviciu Disciplina Contractuala si Vanzari? Ion Biriboiu ? Sef Serviciu Achizitii Produse Cerinta nr. 1 - Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, furnizarea de produse, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN). In cazul in care ofertantul declarant castigator depune certificatul constatator in copie simpla, trebuie sa depuna aceste documente in original sau copie legalizataCerinta nr. 2 - Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiara, Cerinta nr. 2 - Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer