Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intrerupatoare automate


Detaliu pentru invitatia numarul 311613
Autoritate contractanta
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Cod de identificare fiscala: RO14506181
Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti
Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038
Fax: 0244405304, 0244405004
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intrerupatoare automate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Intrerupatoare automate
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.08.2011 13:59
Data limita de depunere a ofertelor: 15.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova (camera 413-Serviciul Achizitii)
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 232, 350 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie part.: 4.600, 00 lei. Decl.priv.eligib., neinc.in prev.art.181, certif.priv.plata taxelor si imp.catre stat si locale, certificat constatator ORC pt.pers.jurid.rom., pt.pers. jurid. straine doc.care dovedesc inregistr.ca pers.jurid.in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul este rezident; bilantul contabil la 31.12.2010; cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min. 400.000, 00 lei (100.000, 00 euro); lista principalelor livrari de prod.similare efectuatein ultimii 3 ani (copii dupa contracte si recom.aferente pt.o val.insumata de min. 200.000, 00 lei echivalentul a 50.000, 00 euro); declaratii ref.la echipam.th., personalul th.de spec., certificate conformitate produse;descrieri, fotografii;standarde ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 la ofertant .
Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer