Achizitie publica - Intrerupatori electrici
Detaliu pentru invitatia numarul 322435
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322435/21.03.2012
Denumire contract: Intrerupatori electrici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 0374171170, fax: +40 0253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNLO SA Targu-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, Depart. Achizitii Publice-Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intrerupatori electrici
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intrerupatori electrici, conform ANEXA B
II.1.6) CPV: 31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 718 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare :35 lei/lot 1 ; 178 lei/lot 2 ; 184 lei/lot3; 171 lei/lot 4; 195 lei/lot 5; 297 lei/lot 6 ; 436 lei/lot 7 si 322 lei/lot 8, cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr.346/2004. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? conform FORMULAR ANEXAT;Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU;Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare se va prezenta obligatoriu atasata pe plicul exterior.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr. 925/2006);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, FORMULAR 12A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, FORMULAR 12B-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor , se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cerinta nr.1: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 3.534 lei/lot1;17.838 lei/lot2;18.402 lei/lot3; 17.136 lei/lot4; 19.456 lei/lot5;29.666 lei/lot6; 43.586 lei/lot7 si 32.186 lei/lot8.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind experienta similara - livrarea de produse similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin egala cu valoarea fiecarui lot ofertat, dupa cum urmeaza: 1.767 lei/lot1; 8.919 lei/lot2 ; 9.201 lei/lot3; 8.568 lei/lot4; 9.728 lei/lot5; 14.833 lei/lot6; 21.793 lei/lot7 si 16.093 lei/lot8.-Cerinta nr. 2 Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate. 1: Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 07:59