Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intretinere ? asfaltare drumuri comunale (DC31 Adamclisi -Zorile)?


Detaliu pentru invitatia numarul 327125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ADAMCLISI
Numar invitatie: 327125/16.05.2012
Denumire contract: ?Intretinere ? asfaltare drumuri comunale (DC31 Adamclisi -Zorile)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ADAMCLISICod fiscal: 7097998, Adresa: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Telefon: 0241854623, Fax: 0241854623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Romania, cod postal: 907010, telefon: +4 0241854623, fax: +4 0241854623, persoana de contact: Serif Sibel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Adamclisi, Str. Traian, Nr.39, Adamclisi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinere ? asfaltare drumuri comunale (DC31 Adamclisi -Zorile)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intretinere ? asfaltare drumuri comunale (DC31 Adamclisi -Zorile)?, conform proiectului tehnic atasat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 631, 630.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 12.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar in contul autoritatii contractante RO38TREZ24221180250XXXXX, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 7097998, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 4.411 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 3 : Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4 : Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: fie o declaratie pe propria raspundere;fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 6 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Burcea Anton Tudorel ? primarSerif Sibel ? secretarSlabu Marian, contabilDocumentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fizice*romane(prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globalapeultimii 3 ani, respectiv 2009, 20010, 2011 trebuie sa fie de minim 1.260.000, 00 lei .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant ., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl. insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, formularul 102.Ptr a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a exec. si finalizat in ultimii 5 ani, un contr. avand ca obiect executie lucrari similare obiectului prezentei proceduri, in valoare de min. 600.000 lei, fara tva. Se completeaza formularul 11Prin "contr. de lucrari finalizat" se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate care sunt insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate care sunt insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.Op. ec. care nu satisface aceste cerinte va fi descalificat., 1.Decl priv ef medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, formular 13 si 13A2.Lista cu pers de spec care va fi utilizat ptr contr cu descrierea pregatirii prof si exp(Anexa 1 la Formularul 13).Of trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de spec ptr indepl contr: a)Sef santier?pers cu stud sup de lunga durata, absolvent al Fac de Constr, cu cel putin 5 ani de exp;b)Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Responsabil calitate CQ in domeniul drumuri; documentedin care rezulta (decizia angajatorului, etc.) ca poate desf.activ.resp.calitate, in cf. cu legisl.in vig.;Responsabil Securit. si sanat.Santier, resp. securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Lg. nr.319/2006.e) Inginer, studii superioare de lunga durata, specialitatea drumuri, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, formular 12.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si mijloace de transport: repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc;cilindru pentru asfalt ? 1 buc;perie mecanica ptr curatat fundatii drumuri ? 1 buc;autobasculante de 22 tone ? 3 buc. Acestea pot fi inlocuite si de basculantecu capacitate mai mica, dar numarul acestora va fi mai mare pentru a putea transporta cantitatea de asfalt pe care repartizorul o pune in opera in timpul de lucru.Pentru utilajele si echipamentele tehnice proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare/angajament de punere la dispozitie.Pentru utilajele si echipamentele tehniceinchiriate se vor depune copii dupa contractele/precontractele de inchiriere., Informatii privind subcontractantiiOfertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv. Se completeaza formularul 17.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluiinvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, incopie "conform cu originalul", pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 60 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x60 punctePretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
20
Descriere: a)ptr cea mai mare per de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul max alocat fact de eval respectiv, adica 20 de pct; b)ptr o alta per de garantie oferita ca cea prev la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 per de garantie n=(per de garantie(n))/per de garantie max x20 punctec)Per de garantie ptr lucr va fi de min 12 luni si max 36 luni. Ofertele cu termen de garantie sub 12 luni vor fi considerate neconforme, conf art.36 alin.(2) din HG 925/2006, iar ofertele cu un termen de garantie mai mare de 36 luni, nu vor fi punctate suplim. Per de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucrarilor. Per de garantie este per de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia antreprenorul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a reglementarilor tehnice aplicabile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer