Achizitie publica - Intretinere, calibrare si etalonare instalatii fixe de masurare si monitorizare emisii rezultate de la gazele de ardere si pulberi montate la CAF nr.1 si CAF nr.3 din CT Timisoara Centru
Detaliu pentru invitatia numarul 342535
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342535/08.02.2013
Denumire contract: Intretinere, calibrare si etalonareinstalatii fixe de masurare si monitorizare emisii rezultate de la gazele de ardere si pulberimontatela CAFnr.1 si CAFnr.3dinCTTimisoaraCentru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092 etaj I , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere, calibrare si etalonareinstalatii fixe de masurare si monitorizare emisii rezultate de la gazele de ardere si pulberimontatela CAFnr.1 si CAFnr.3dinCTTimisoaraCentru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de Intretinere, calibrare si etalonareinstalatii fixe de masurare si monitorizare emisii rezultate de la gazele de ardere si pulberimontatela CAFnr.1 si CAFnr.3dinCTTimisoaraCentru in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 1119/21.01.2013
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :970 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3)si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata.b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4 c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4 Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata. Completare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata, Completare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12S - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru lit a) lit c1) si lit d)Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: .Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Productie ing Popa Dorin, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Birou Investitii ing Andra Sergiu, Responsabil EMM ing Bogdanescu Bogdan Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea Daniel , Coordonator SIM-ing Manolache Mihaela, Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 4 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acestsens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea dinultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :60.000 lei.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr 4 Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze Pentru conformitate, ofertantul are obligatia de a prezenta Formular 12 G si tabelul anexa, Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 12H si Anexa ).Se va completa Formularul 12H si AnexaPentru laboratorul certificat si autorizat conform prevederilor Ordonantei nr 20/1992 privind activitatea de metrologie publicata in MO nr. 212 din 28 august 1992 implicat in realizarea contractului, care va emite certificatele de etalonare pentru instalatiile de masurare si monitorizare, se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , autorizarea /certificarea conform SR EN ISO/CEI 17025:2005- , ,Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari??, sau echivalent, emisa de catre un organism de certificare acreditat, national sau international ., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ., Cerinta 1.(experienta similara): Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare declaratie-Formular 12E si tabel anexa).Prestarile de servicii se confirma pentru cel putin un contract din lista, in baza caruia s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului , prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate/documente vor preciza denumirea serviciului , perioada de prestare si daca serviciula fost dus la bun sfarsit.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se vor completa Formularele2S, 3S, 4S. Cerinta nr 1 Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent , pentru ofertant , pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 15:49