Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intretinere drum pietruit DJ135A Viforoasa ? Hodosa ?Dj 153, km 33+150 ? 36+998, jud.Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 341797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 341797/16.01.2013
Denumire contract: ?Intretineredrum pietruit DJ135A Viforoasa ? Hodosa ?Dj 153, km 33+150 ? 36+998, jud.Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr. 1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures, Piata Victoriei, nr. 1, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretineredrum pietruit DJ135A Viforoasa ? Hodosa ?Dj 153, km 33+150 ? 36+998, jud.Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Total cantitati lucrari: -curatire si inlaturare strat de noroi;
- scarificarea impietruirii;
- asternere materiale pietroase;
- aducerea la profil aacostamentelor;
- decolmatare santuri;decolmatare podete;
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 423.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 4388 lei. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : virament bancar in contul A.C. RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez. Tg. MS, cod fiscal: 4322980, sau instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig. Se va const. conf.art.86 alin.(1), din HG 925/2006, cu modif. si complet.ult., trebuie sa prevada ca va fi irevocabila(se va prez.in original)si ca plata gar. se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?din HG 925/2006.Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prez. in original al OP cu viza bancii.Instrumentul de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.In situatia in care, garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.Instrumentul de garantare emis in cond legii de o soc banc. ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind drept.aut.contr. de a retine gar.de particip. sau o parte din gar.de particip., conform: ?art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;?art.278^1, alin.(1)din OUG nr.34/2006.Dovada constit.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, aut. contr. va retine din gar. de particip. suma de 2194, 23 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 )si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original: o declaratie pe proprie raspundere cu nr.mediu anual de salariati pe anul 2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Formular nr.22.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.5;5. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti : Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparatul de specialitate Alin Marginean , Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Gorea Mihaela, Sin Daniela, Savu Felicia , Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Nirestean Diana, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Bojthe Irina, Plesa Adrian si consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Se solicita ca ofertantiisa faca dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare cu lucrari de intretinere/reparare/reabilitare drumuri pietruite, in valoare de cel putin 219.000 lei.Aceasta valoare se va dovedi prin prezentarea fiselor privind experienta similara si vor fi insotite de de copie/copie legalizata/copie conforma cu originalul dupa contract / procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor /document constatator sau Certificarea de buna executie, din care sa rezulte valoarea solicitata., Cerinta nr.2 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta minima de calificareOfertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente, care reprezinta dotarea minima obligatorie finalizarii in bune conditii a lucrarilor : a. autogreder- 1 buc;b. clindru compactor cu rulouri-1 buc;c. autocisterna de apa cu dispozitiv stropire -1 buc ;d. excavator cu pneuri- 1 buc;e.autobasculante-1 buc.;Se completeaza Formularul 8Pentru mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice inchiriate se va depune contractele de inchiriere sau precontracte de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele respective valabile la data limita a depunerii ofertei.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociati, Cerinta nr.3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrariSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea contractului dupa cum urmeaza: a.Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Facultati de Constructii (inginer sau subinginer)b.Responsabil tehnic cu executia ? inginer sau subinginer atestat in oricare domeniu/subdomeniu cuprins in domeniul deConstructii II (constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, conform Ordinului 777/2003) cu atestat valabil la data limita a depunerii ofertei.Prezentarea angajamentului de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajate astfel de persoana/persoane)., Continuare cerinta nr.3c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate ? inginer sau subinginernumit prin deciziesa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate.Se completeaza formular 9.Pentru persoanele enumerate se solicita: CV-urile, - copie dupa diplome, atestate, legitimatie, - copie dupa decizia de numire pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate.Declaratie pe proprie raspundere privind personalul de conducere considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr.4 Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.se completeaza formularele 2, 3, 6, 16, 17 si 18., Cerinta nr.5 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Se solicita prezentarea: Acord de subcontractare.Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractata exprimata valoric, cu specificarea exacta a partii din contract care va fi executata de fiecare subcontractant.Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 ., Cerinta nr.6 Informatii privind asociatii (daca este cazul)1) Se va completa Formularul nr. 11 - Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei, Formularul nr.22 ?Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul nr. 20 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer