Achizitie publica - INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012-2013
Detaliu pentru invitatia numarul 334960
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334960/06.09.2012
Denumire contract: INTRETINEREDRUMURIJUDETENEPETIMPDEIARNA 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREDRUMURIJUDETENEPETIMPDEIARNA 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in executia lucrarilor de intretinere curenta a drumurilor judetene din judetul Botosani pe timp de iarna, conform normativelor tehnice in vigoare.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 225, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 64.000 lei si va fi constituita conf. art. 86 din HGR 925/2006.Perioada de valabilitate a gar.de participare este de 90 de zile calendaristice de la data depunerii ofertelor.Restituirea gar. de participare se va face conf art. 88 din HGR 925/2006.In cazul constit. gar. de particip. sub forma de scrisoare bancara, se va completa formularul 7.2.2.11.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original.Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa aut.contractanta va retine din gar. de particip. suma calculata conform prevederilor art. 278(1) lit. b din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului, lei fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006. Achizitorul va restitui executantului garantia retinuta dupa terminarea contractului la 14 zile dupa incheierea procesului verbal de receptie intr-o singura etapa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau copie conf. cu orig.);Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau copie conf. cu orig.)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie legalizata sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghian Catalin-director executiv, Haiduc Stelu-consilier, av. Aparaschivei Anca Teodora-avocat, Mihai Stefan-consilier. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 6.400.000 lei.Se va calcula fct de cursul mediu anual leu/euro, comunicat de BNR astfel: - 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro = 4, 2099 lei.- 2011:1 euro =4, 2379 leiCerinta obligatorie: completare formular Anexa nr.2., Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma facilitatile de credit neconsumat, depozite bancare sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii in suma minima de 2.800.000 lei. Perioada pentru care va fi disponibilizata suma este de 4 lunide la data depunerii ofertei. Documentele prezentate trebuie sa precizeze clar ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? experienta similara, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cu succes lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentareain copie a unor elemente relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea benefic.. Se completeaza formularul 7.2.2.12F siformularanexa nr.3 ., Dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contr.indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ?contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): 4 buc. Autoutilaj special, min. 4x4 cu turbofreza;4 buc. Autogredere in stare de functionare;18 buc. Camion min 6x4 cu plug + RSP;4 buc. Incarcator frontal (> 2 mc); Autoutilitara cu 7 locuri si bena transport materiale - min. 4 buc ;Telefoane mobile pentru fiecare utilaj + sef baza ? 38 buc, Utilaj special pentru executia reparatiilor de imbracaminti asfaltice prin tehnologia de stropiri succesive executate mecanizat- 2 buc;Dispozitiv mecanic de pulverizare- 2 buc;Perie mecanica de curatat drumuri- 2 buc;Cilindru compactor- 2 buc;Autocisterna transport emulsie-1 buc;Statie de prep.emulsie bituminoasa-1 buc;Lab.de incercari autorizat de grad II, autorizat ISC ? 1 buc.Se completeaza Formular 7.2.2.12H, ofertantul tb.sa faca dovada ca dispune de cel putin urm.personal de spec necesar pt. indeplinirea contractului : un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari spec. celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie exec.;un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;4 (patru) ingineri drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similar.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conf.cu orig. urm.documente: autoriz./certif.de atestare prof./legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data deschiderii ofertelor)pt.responsabilul tehnic cu executia si daca e cazul pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si doc./documentele de spec.in baza careia s-a realizat numirea (pt.acele pozitii unde nu exista regl.in vigoare).Se compl. form.7.2.2.12I si Anexa nr.4, - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in mod gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:25