Achizitie publica - INTRETINERE IMBRACAMINTI ASFALTICE ? PLOMBARI
Detaliu pentru invitatia numarul 333138
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333138/03.08.2012
Denumire contract: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Haiduc Stelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARIpe urmatoarele drumuri judetene: 1.DJ 208C km 0+067-10+000 Botosani - Oraseni Deal - Vorona2. DJ 208I km 3+660-13+800 lim.jud.Sv. - Tudora- DJ 208C (Joldesti)- DJ 208C (Joldesti)3. DJ 208H km 0+000-21+450 DN 29 (Baisa) - Corni - Sarafinesti- Poiana - Vorona - Manastire Vorona4. DJ 282 km 61+300-104+000 Rediu-Rauseni-Hlipiceni-Todireni-Jijia-Buimaceni, km 117+800-118+000 Hanesti si km 130+800-165+000 Saveni-Podriga-Draguseni-Mihail Kogalniceani-Nichiteni-Cotusca-Radauti Prut5. DJ 282H km 0+000-0+900 Rauseni6. DJ 291 km 0+000-6+800 si 10+700-15+830 Leorda-Bucecea-Hutani7. DJ 291B km 0+000-7+900 DJ 291C-Sendriceni-Lozna8. DJ 291C km 2+500-22+100 Dorohoi-Iezer-Hiliseu-Pomirla-Racovat9. DJ 292 km 29+864-45+615 Vorniceni-Stiubei-Chiscareni-Petricani-Saveni10. DJ 293 km 0+000-8+100 si 9+000-26+090 DN 29A-Dumeni si Dumeni-Havirna-Mileanca11.DJ 293A km 0+000-1+010 si 11+550-18+170 Cotusca si Cuza Voda-Paltinis12.DJ 296 km 2+500-26+000 Botosani-Cismea-Roma-Nicseni-Dorobanti-Podeni13.DJ 297 km 0+000-26+000 DN 29-Blindesti-Cerchejeni-Sulita-Cheles-Lunca-Cernesti-Todireni (DJ 282)14.DJ 298 km 11+000-27+900 Dumeni-G.Enescu-Dragalina-Cristinesti15.DJ 298A km 0+000-10+000 DN 29A (Darabani)-DJ 293
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 419, 335.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 48.000 lei. Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19 Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006.- Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile inluna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sauconf. cu orig.);Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie legalizata sau conf. cu orig.)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie legalizata, sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghian Catalin - director executiv, Haiduc Stelu-consilier, av. Aparaschivei Teodora Anca, ec. Mihai Stefan. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie deminimum 4.800.000 lei., Scrisoare de bonitate bancara eliberata de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana sau declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul demonstreaza ca in cazul atribuirii contractului, la data semnarii contractului, are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace suficiente pt. a realiza cash-flowin suma minima de 1.100.000 lei pe o perioada de 4 luni de derulare a contractului.Documentele prezentate trebuie sa precizeze clar ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? experienta similara, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cu succes lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 3 contracte de lucrari de intretinere drumuri, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 2.400.000 lei.Se va calcula fct de curs mediu anual leu/euro, comunicat de BNR aValoarea minima impusa pentru dovedirea experientei similare are legatura directa cu volumul de lucrari aferent obiectivului ce urmeaza a se executa in urma atribuirii acestui contract.Se potprezenta copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea benefic.. Se completeaza formularul 7.2.2.12F siformularanexa nr.3 ., Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contr. si a acestui tip de lucrari, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ?contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): ? Utilaj special pentru exec.rep.de imbr.asf. prin tehnologia de stropiri succesive executate mecanizat - 2 buc;? Dispozitiv mecanic de pulverizare- 2 buc;? Perie mecanica de curatat drumuri- 2 buc;? Taietor cu disc - 2 buc;? Cilindru compactor - 2 buc ;? Autobasc.pentru transp.agregatelor- 4 buc;? Incarcator cu cupa frontal pentru incarcarea agregatelor - 2 buc;? Autocisterna transport emulsie -1 buc;? Statie de preparare emulsie bituminoasa-1buc;? Statie de preparat mixturi asfaltice, autorizata conf. normativ.in vigoare ? 1 buc.;? Laborator de incercari autorizat de grad II.-1 buc.Se completeaza formularul 7.2.2.12 H, Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;
- 3 (trei) ingineri drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similar.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conf.cu originalul documentele: - autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia si daca e cazul pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare, - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor Standarde de asigurare a calitatii.Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari intretineri drumuri asfaltate ? Plombari). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor., Standarde de asigurare a protectiei mediului.Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari intretineri drumuri asfaltate? Plombari). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in mod gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 09:58