Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE IMBRACAMINTI ASFALTICE ? PLOMBARI


Detaliu pentru invitatia numarul 346065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Numar invitatie: 346065/29.04.2013
Denumire contract: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INTRETINEREIMBRACAMINTIASFALTICE ? PLOMBARI pedrumurile judetene din Judetul Botosani.Valoarea estimata minima a contractului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) si este in cuantum de 3548362, 57 lei. Valoarea estimatatotala a contractului, continand posibilele suplimentari, cf art 122 lit.j, OUG 34/2006 este de 5322256, 99 lei, exclusiv TVA( compusa din valoarea totala estimata a lucrarii de 5322256, 99 lei fara TVA si 0 lei reprez. suma aferenta procentului de diverse si neprevazute).Optiuni: art 122 lit.j, OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 548, 362.57 - 5, 322, 256.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 35500 lei. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, , suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 2781alin. 1 si 2 din OUG34/2006 va fi de: 7328, 36 lei. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea. ofertelor. In cazul constituirii. garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11 . In cazul constituirii garantiei de participare in alta modeda decat lei, conversia valorii aferente garantiei de participare se va face in functie de cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Gar. de participare se va restitui. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19 Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certificatele. se vor prezenta. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul); Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatele se vor prez. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul.) pers. jurid. straine vor prez. documente edificatoare pt dovada. eligibilitatii.Pt. of.ertantiinerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate in original sau copie legalizata, sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pintilii Geanina - director executiv, Haiduc Stelu-consilier, av. Aparaschivei Teodora Anca, ec. Mihai Stefan, ec. Traian Calistru. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta obligatorie: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; e) domeniul de activitate principal; f) domeniile de activitate secundare; g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). h) administratorul/imputernicitul operatorului economic. - Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a indeplini cerinta minima de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri, operatorul economictrebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie globala pe anii2010, 2011 si 2012de minimum 7096725 leiNOTA: In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta in care este exprimata comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentruanul respectiv (2010, 2011 si 2012, dupa caz).Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Se va completa Anexa nr. 2-informatii generale., Scrisoare de bonitate bancara eliberata de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana sau declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul demonstreaza ca in cazul atribuirii contractului, la data semnarii contractului, are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace suficiente pt. a realiza cash-flow in suma minima de 3.500.000lei pe o perioada de 4 luni de derulare a contractului.Valoarea este sub limita valorica recomandata de catre ANRMAP, prin Ordinul509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: )Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin undocument/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc. de lucrari similare obiectului contractului executat in ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor, a carui valoare sa fie de cel putin3.500.000 lei.Prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de lucrari similare obiectului contractului executat in ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor, a carui valoare sa fie de cel putin 3.500.000 lei . In cazul in care valoarea contractelor este exprimata in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual leu/moneda in care este exprimata, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.IMM benef de prev L346/2004.Se prez declaratie priv incadr in categ IMM-orig-.Pt asociere, fiec asociat va prez acest doc.Daca un asociat nu este IMM, asoc nu benef de facilit leg IMM-urilor.Valoarea minima impusa pentru dovedirea experientei similare are legatura directa cu volumul de lucrari aferent obiectivului ce urmeaza a se executa in urma atribuirii acestui contract. Se completeaza formularul 7.2.2.12F si formular anexa nr.3 ., informatii referitoare la utilajele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, minim: ? Utilaj special pentru exec.rep.de imbr.asf. prin tehnologia de stropiri succesive executate mecanizat - 2 buc;? Dispozitiv mecanic de pulverizare- 2 buc;? Perie mecanica de curatat drumuri- 2 buc;? Taietor cu disc - 2 buc;? Cilindru compactor - 2 buc ;? Autobasc.pentru transp.agregatelor- 4 buc;? Incarcator cu cupa frontal pentru incarcarea agregatelor - 2 buc;? Autocisterna transport emulsie -1 buc;? Statie de preparare emulsie bituminoasa -1buc;? Statie de preparat mixturi asfaltice, in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998 ? 1buc.;? Laborator de incercari autorizat de grad II., cf prevederilor Legii 10/1995 art.15 si HG 808/2005-1 buc.Se completeaza formularul 7.2.2.12 H, informatii privindpersonalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, necesar pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;
- 3 (trei) ingineri drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similar.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conf.cu originalul documentele: - autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise deMDLPL/MDRL/MDRT(valabile la data limita a depunerii ofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia si daca e cazul pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentrupozitia respectiva si documentul/documentele de specializareSe completeaza formularul 7.2.2.12I, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari intretineri drumuri asfaltate? Plombari), valabil la data limita a depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii pt partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 07:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer