Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere marcaje rutiere in Municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 322881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 322881/28.03.2012
Denumire contract: Intretineremarcaje rutiere in Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257/281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: cam.5 Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr.75, cam. 13 serviciul Intretinere si reparatii cai de comunicatii terestre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretineremarcaje rutiere in Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere marcaje rutiere in Mun.Arad
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 225, 806.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare =13.000lei.Perioada de valab.a garantiei pentru particip. =90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC insotite de extrasul de cont..Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care ladata si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val.ctr. fara TVA.Garantia de buna executie se poate constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Dar daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a1 Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 4 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 Ofertantii vor completa si depunedeclaratiain conformitate cu formularul5 ? original ((in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a3. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independent: Ofertantii vor completa si depunedeclaratiain conformitate cu formularul nr. 2 ? original.a4. .Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii vor completa o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - formularul nr.26 in original. In vederea dovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si anume: Falca Gheorghe - Primarul Municipiului Arad, Razvan Popa ? Director Executiv, Ciprian Puie ? Consilier Juridic, Claudia Macra ? Ordonator Principal de Credite, Bogdan Faur- Presedintele Comisiei de evaluare, Silvia Carliciuc- Membru al Comisiei de evaluare, Ghita Tigan- Membru al Comisiei de evaluare, Adina Dudas- Membru al Comisiei de evaluare, Lucian Hategan- Membru al Comisiei de evaluare.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular ).a5 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii) ?conform cu originalul? , la care se adauga traducerea autorizata a acestora in limba romana.-Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Ofertantul clasatpe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.Se vor prezenta urmatoarele documente pentru tertul care sustine operatorul economic: 1. Angajament ferm privind sustinerea financiara/tehnica si/sau profesionala, dupa caz. La deschiderea ofertelor, angajamentul ferm va fi prezentat in forma autentica, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare ? Formular nr. 20 din Capitolul III. Vom lasa la latitudinea ofertantului modelul de prezentare a angajamentului, cu conditia respectarii prevederilor art. 186, art. 190 (dupa caz) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu prevederile art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Se vor prezenta documentele solicitate la cap. III.2.1.a1, III.2.1.a2, III.2.1.a4, III.2.2, III.2.31, III.2.32, III.2.33, dupa caz, referitoare la sustinerea acordata.3. Fisa de ?Informatii generale? ? Formular nr. 3 din Capitolul III.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator; In cazul unei oferte individuale/comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza in baza art. 16 alin. 2, de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru ca o asociere sa beneficieze de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor.? In conformitate cu prevederile art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sa se mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? Formular nr. 20 (daca este cazul).Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Liderul asocierii va fi stabilit intr-o etapa de inceput, iar in cazul atribuirii contractului va furniza un singur punct de contact.Autoritatea contractanta nu va fi implicata in disputele dintre membrii asocierii.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, urmand ca indeplinirea cerintelor minime stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii Persoane juridice/ fizice straine. 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, nu mai mica decat 1.600.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: III.2.3a1) Se va prezenta lista privind experienta similara.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 800.000 lei, fara TVA.Prin lucrari similare se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii, Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/ tert sustinator: III.2.3a2) Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate.Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: -lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descriere pe scurt pregatirea profesionala si experien?a. Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect, Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii / tert sustinator: III.2.3a3) Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice.Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, asa cum au fost ele mentionate in Caietul de sarcini, ce face parte integranta din documentatia de atribuire.In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu a tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Informatii privind subcontractantii /asociatiiOfertantul va completa si va prezenta o lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii si acordurile de asociere/subcontractare, cu partea subcontractanta in exprimare valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate, Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: III.2.3a4) Se vor prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului.Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact Silvia Carliciuc
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer