Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INTRETINERE SI REVIZII GENERALE ? 7 ASCENSOARE PALAT VICTORIA?


Detaliu pentru invitatia numarul 328514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 328514/31.05.2012
Denumire contract: ?INTRETINERESI REVIZII GENERALE ? 7 ASCENSOAREPALAT VICTORIA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091200, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091200, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INTRETINERESI REVIZII GENERALE ? 7 ASCENSOAREPALAT VICTORIA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de intretinere si reparare a celor 7 ascensoare locate laPalat Victoria, pe o perioada de 24 luni, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.500lei. ( pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezintaFormularul 19.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 3.750 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% ( 2, 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1) sau alin(3*)din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular1.Documente de confirmare : Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 2Declaratie privind calitateade participant la procedura.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 2.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta( tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Modalitatea de indeplinireCompletare Formular3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 1din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 4.Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: D-na Didu Crenguta- Director Coordonator, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop ? Director Economic, D-na Virginia Mihailovici- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? sef Serviciu Achizitii, Dl.Liviu Chirila ? sef sectie prestari servicii intretinere.b. Se solicita a seprezenta ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConf. Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 5.Cerinta nr.6Autorizatii profesionale detinute de operatorul economic.Se vor prezenta: a)Autorizatie pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice ascensoare emisa de ISCIR pentru operator;b)Autorizatie pentru verificarea tehnica a ascensoarelor (R.V.T.A.) emisa de ISCIR;c)Autorizatie de operator autorizat de catre ISCIR pentru supravegherea si verificarea tehnica-R.S.V.T.I.Modalitatea de indeplinireSe prezinta copii dupa respectivele autorizatii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Modalitatea de indeplinire-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri, precum si o vechime de minim 8 ani in respectivul domeniu de activitate.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf. gener.-se specif.media cifrei de afaceri glob. pe ult. 3 ani, pt care exista exercitiu fin. inch.Pt a fi consid. calif. ofertant. treb. sa indepl. urm. cer.: media cifrei de afaceri glob. pe ult. 3 ani sa fie min 375000 lei*Pt conversia in Ron, daca sit fin sunt intocm. in alta moneda, se va lua in consid. curs med an lei/val com. de B.N.R./B.C.E. pt anul resp.Documente de confirmare : Bilantul contabil inregistrat la organele competente, pentru confirmarea cifrei de afaceri pentru fiecare an.Note: a. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara ?Se solicita prezentarea a maximum 2(doua)contracte de prestari servicii similare (intretinere ascensoare si revizii tehnice generale), incheiate in anul 2011 a caror valoare cumulata sa fie deminim 150.000 leiPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in cadrul acestor contracte, servicii de intretinere si reparatiiascensoare., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -Se solicita minim 15 angajati ., Cerinta nr. 4Declaratie privindpersonalul de conducere, personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.- CompletareFormularul 10 insotit de CV-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, copii ale atestatelor si autorizatiilor profesionale in cauza, acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat., Cerinta nr.5Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului Cerinta nr. 1Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru serviciile solicitate.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, pentru servicii de intretinere si revizii tehnice ascensoare, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011., Cerinta nr. 2Se solicita dovada certificarii sistemului de management al mediului, confrom standardului ISO 14001:2004 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, online in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer