Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere , verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas


Detaliu pentru invitatia numarul 159570
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinere , verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinere , verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas - conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 17.07.2008 15:53
Data limita de depunere a ofertelor: 28.07.2008 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, cod postal 900075
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica: Standarde de calitate, Declaratie privind lista principalelor lucrari pe ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie privind efectele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (informatii privind asigurarea de personal de specialitate), Informatii privind subcontractanti , Autorizatie de la Inspectoratul General pentru situatii de urgenta (Comandamentul Trupelor Pompieri).
Documentatiase poate solicitade la Biroul Achizitii SE Constanta, tel 0241585300-int 368, 268, 359, fax 0241511200.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer