Achizitie publica - Intretinere cai ferate uzinale
Detaliu pentru invitatia numarul 332522
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332522/27.07.2012
Denumire contract: Intretinere cai ferate uzinale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMICA S.A.Cod fiscal: RO14682110, Adresa: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Telefon: 0230251998, Fax: 0230257066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Romania, cod postal: 720166, telefon: +40 0230251998, fax: +40 0230257066, persoana de contact: CARMEN DIACONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise in sala de sedinte a SC TERMICA SA Suceava, din strada Energeticianului nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere cai ferate uzinale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere a cailor ferate uzinale apartinand SC TERMICA SA Suceava - 20 km
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1600 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO72BTRL03401202381657XX, deschis la Banca Transilvania Suceava), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care se va depune contestatie si in masura in care Consiliul respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 75 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Model scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura - FORMULAR 1 din sectiunea Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea, completata conform FORMULAR 2 din sectiunea Formulare?in original2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art. 181 din OUG 34 / 2006, completata conform FORMULAR 3 din sectiunea Formulare?in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform FORMULAR 4 din sectiunea Formulare?in original;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006, completat conform FORMULAR 5 din sectiunea Formulare?in original.Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan Silviu Gemanari ? Director general , Doina Oica-Director marketing, Eugen Gherman-Director tehnic, Radu Bandol-sef birou juridic, Carmen Diaconescu-sef serv.contracte, Lucian Alupoaie-sef sectie TDD, Horia Simion-serv.tehnic, Sorin Corneliu Chelaru-serv.contracte 1.Prezentarea certificatului constatator?emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic, corespunzator obiectului prezentei achizitii-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru, ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite acest certificat in original sau copie legalizata.2.Prezentarea, in copie lizibila conform cu original, a autorizatiei de furnizor feroviar, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emisa de Autoritatea Feroviara Romana, conform Ordinului ministrului transportului nr.290/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Normelor privind autorizarea din punct de vedere tehnic a furnizorilor de produse si/sau servicii pentru transportul feroviar si cu metroul sau echivalent.In cazul asocierii mai multor persoane juridice in scopul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat in parte va prezenta documentele care dovedesc inregistrarea.Acordul de asociere va fi legalizat inainte de semnarea contractului.3.-Prestatorul va prezenta atestatul AFER ( sau echivalent ), valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte capoate presta serviciile feroviare care fac obiectul prezentei achizitii.In cazul in care acest atestat expira, prestatorul-printr-o declaratie pe propria raspundere ? isi va lua angajamentul sa-l reinnoiasca pana la perfectarea formelor contractuale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Fisei de informatii generale.Se va completa Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani . Lista va contine : denumirea serviciilor , valoarea, perioada de prestare si datele de identificare ale beneficiarilor ( adresa , persoana de contact si numarul de telefon ), Prezentarea de documente constatatoare care sa contina informatii relevante referioare la indeplinirea obligatiilor contractuale . Aceste documente constatatoare vor fi in corelatie cu lista solicitata la punctul anterior.Documentele constatatoare se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru, ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, Prezentarea partii / partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de catre sub contractanti , specializarea acestora si datele de identificare a lor, Prestatorul va desfasura activitatile specifice de intretinere a cailor ferate cu o echipa coordonata de catre un sef de echipa autorizat AFER ( sau echivalent )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 09:09