Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE CAI FERATE UZINALE


Detaliu pentru invitatia numarul 339825
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC Termoelectrica S.A
Numar invitatie: 339825/21.11.2012
Denumire contract: INTRETINERE CAI FERATE UZINALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC Termoelectrica S.ACod fiscal: 13293638, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Telefon: 303.74.50, Fax: 303.75.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chiscani, str. Principala, nr. 317, jud. Braila, Chiscani, Romania, cod postal: 817025, telefon: +40 239611550, fax: +40 239664572, persoana de contact: Secretariat et. 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul SE Braila, din comuna Chiscani, str. principala nr. 317, jud. Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE CAI FERATE UZINALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune intretinerea cailor ferate uzinale de la SE Braila: * Cca. 12 km cale ferata pe treverse de lemn, beton, metal;* 14 macaze;* 18 podete pe traverse de lemn* joante pe traverse d lemn
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului este de 1320 lei fara TVA si cu valabilitate de minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor se va depune in contul RO88 CRDZ 027A 0109 4047 6001 deschis la MKB NEXTEBANK- Sucursala Braila Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare.Daca garantia de participare este depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cotatia BNR stabilita cu 10 zile inaintea de data limita de depunerii ofertelor In situatia constituirii garantiei prin instrument de garantare ofertantul are obligatia de a solicita bancii sau societatii de asigurari emitente, inserarea in mod expres pe linga situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si situatia prevazuta la art. 278¹ din OUG 34/2006.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art.278^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se restituie, participantilor la procedura, conform H.G. nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui prin retinere din facturile partiale introduse lunar la plata conform prevederilor HG 1045/2011Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Ofertantul poate fi exclus din procedura daca se afla in una din urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmarea hotararii pronuntate de un judecator sindic; nu si-a indeplinit conditiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul consolidat al statului si la bugetele locale -se vor prezenta documente din care sa reiasa plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si la bugetele locale;in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiiile contractuale, din motive imputabile ofertantului; a fost condamnat in ultimii 3 ani printro hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta in scopul indepliniri citeriilor de calificare sau selectie);Declaratie conform Ordin 314 /2010, privind certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Se va completa: Declaratie de participare cu oferta independenta conform ? « Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta » conform model anexat);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006 (Detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante urmatoarele persoane: Ing. Gabriel Diaconu ; Ing. Dan Chirita; Ing. Caragea Alexandru; Ing. Dan Savoiu; ec. Gheorghe David; insp. Budur Florentin; ing. Costel State; ing. Berbecaru Luminita; Ing. Adrian Neculau; ing. Gabriel Folea; ing. Aurel Radu; ing. Ionut Toma);Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale si la bugetul de consolidat al statului(Se vor prezenta certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul consolidat al statului. Cerificatele vor consemna datoriile scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor; Se vor prezenta certificate originale, certificate legalizate saucopii lizibile certificate: ?conform cu originalul?) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata cu : ?conform cu originalul", sau in copie legalizata. Se verifica daca obiectul contractului are corepondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC, in caz contrat cerinta de calificare nu este indeplinita.Informatii Generale ? se va completa formularul 11
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Lista privind dotarea cu echipamente tehnice, Copie dupa autorizatia de furnizor de servicii feroviare eliberate de Autoritatea Feroviara Romana(AFER), in conformitate cu prevederile OUG 60/2004, in termen de valabilitate, pentru serviciile care fac obiectul caietului de sarcini (intretinere curenta la liniile CF), Copie legalizata sau copie lizibila certifcata conform cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul legal, dupa agrementul tehnic feroviar pentru serviciile furnizate, eliberat, eliberat de Autoritatea Feroviara Romana-AFER, in conformitate cu Ordinul OMT nr 290/2000, in termen de valabilitate, pentru serviciile care fac obiectul caietului de sarcini (intretinere curenta linii ferate), Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere inultimii 3 ani Ofertantul va prezenta: Documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat inconformitate cu standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, un sistem de management al calitati pentru domeniul de activitate corespunzator serviciului care face obiectul achizitiei, Ofertantul va prezenta: Documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat inconformitate cu standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, un sistem de management al protectiei mediului pentru domeniul de activitate corespunzator serviciului care face obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer