Achizitie publica - Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp iarna 2013-2014 in zona Moroeni - Padina
Detaliu pentru invitatia numarul 354954
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354954/22.10.2013
Denumire contract: Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp iarna 2013-2014 in zona Moroeni - Padina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp iarna 2013-2014 in zona Moroeni - Padina
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea serviciilor privind prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri din zona Moroeni-Padina, judetul Dambovita, pe o lungime de 50, 50 km.
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 495.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8089 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia se constituie in conf. cu prev. art. 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste. Codul de inregistrare al autoritatii contractante este RO10638988.In situatia depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici, in caz contrar ofertele fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere.Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autoizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu - alta valuta comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine garantia ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), litera a), precum si alin.(2) din OUG34/2006, actualizata.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA;Garantia se constituie in conform cu prevederilor art. 90 din HG 925/2006, actualizata.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei; In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata (formular 2);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3);
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata (formular 4);Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii de atribuire sunt: MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru AGA, IACOBUTA MARIUS-CRISTIN - membru AGA, ANA GHEORGHE - membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRU MARIA, FOCSAN CRISTIAN-VASILE, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA-AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, RADOI TEODOR-VIOREL, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, SERAN MARIANA DANIELA.Membrii Consiliului Judetean Dambovita: TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STANESCU MIHAI, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAE- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010(formular 5); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.Certificatul constatator se va completa de catre toti ofertantii si/sau asociatii.
Capacitatea economica si financiara
- valoarea va fi completata in lei si in euro la cursul mediu anual BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori cumulate de cel putin 400000 lei.Lista va fi insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, valoarea, perioada si locul de prestare a serviciilor, in conformitate cu prevederile art.188 alin.(2) lit. a) din OUG 34/2006, actualizata. In cazul in care documentele contin clauze deconfidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui angajament privind sustinerea tehnica si profesionala alpersoanei respective (formular 13), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1) din OUG 34/2006, actualizata.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori cumulate de cel putin 400000 lei.se va completa: -Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formular 7).-Certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- pentru contractele incheiate in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu - alta valuta mediu anual comunicat de BNR;, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de detinere a acestora(proprietate, inchiriere, leasing, angajamente de punere la dispozitie , etc.).Echipamentele si utilajele, minim necesare, pentru prestarea serviciilor vor fi: -Unimog cu lama si raspanditor 2 buc.-ATB cu lama si raspanditor (4x4, 6x4 sau 8x4)2 buc.-Buldoexcavator 4x4 (minim 0, 8 mc sau lama)2 buc.-Incarcator frontal pe pneuri (minim 2 mc) sau buldozer pe senile2 buc.se va completa: -Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 8), insotit de lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, mijloace de transport;
- contractele de inchiriere a autovehiculelor, utilajelor sau echipamentelor (in cazul in care acestea nu sunt in proprietatea ofertantului ? copie, Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic?liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate.se va completa: -Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (formular 9).-Acord de asociere. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), respectivStandardele de calitate, protectia mediului, precum si cele referitoare la cunoasterea si respectarea prevederilor legale in domeniul protectiei muncii, in conformitate cu Acordul de asociere (formular 10), din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntelenecesare pentru evaluarea ofertelor., Informatii privind subcontractantii.
In cazul in care parti din contractul ce
urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi
subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
se va completa:
-Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite
de subcontractanti si specializarea acestora (formular 11).
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, in valabil la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).Se va prezenta: Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezentain copie lizibila, certificata "conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 11:04