Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere curenta pe timp de vara a drumurilor nationale 2013-2014 D.R.D.P. Bucuresti ? S.D.N. Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 353939
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 353939/20.09.2013
Denumire contract: Intretinere curenta pe timp de vara a drumurilor nationale2013-2014 D.R.D.P. Bucuresti ? S.D.N. Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643310/+40 212643312, fax: +40 213120984, persoana de contact: Serviciul Pregatire Contracte- Directia Achizitii cu Finantare de la Buget, persoana de contact: Lucretia Enache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale -B-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere curenta pe timp de vara a drumurilor nationale2013-2014 D.R.D.P. Bucuresti ? S.D.N. Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere curenta pe timp de vara a drumurilor nationale2013-2014 D.R.D.P. Bucuresti ? S.D.N. Buzau
II.1.6) CPV: 45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 403, 183.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de: 320.000 Lei care va fi emisa de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (Formularul A sau B ? Ofertantul va opta pentru una din variante) sau ? virament bancar la B.C.R. Unirea RO67RNCB0082008094080001 leisauRO13RNCB0082008094080003 in euro.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda/valuta, la un curs stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta Formularul A sau B, insotit de polita de asigurare.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare se prezinta in original.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul C.Autoritatea va retine/restitui garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si conform art.87-88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului acceptata fara TVA, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract conform Formularului D sau E (Ofertantul va opta pentru una din variante) . Garantia de buna executie se prezinta in original.SAU conform art.90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si complertarile ulterioare, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Ofertantul va opta pentru una din variante.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Data la care expira termenul de achitare este conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atestesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 3, din Sectiunea?Formulare? din Documentatia de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dl. Director General ?Narcis Stefan NEAGA, dl.Ionut MASALA - Director General Adjunct Economic, dl. Alexandru PELIN - Director Directia Intretinere si Siguranta Circulatie, Director Directia Achizitii cu Finantare de la Buget - dl. Teodor Razvan Emil TEODORESCU, Director adj. Directia Achizitii cu Finantare de la Buget ? dl.Anghel TANASESCU, d-na Ecaterina MUNTEANU - Director Adj. Directia Intretinere si Siguranta Circulatiei, dna Lucretia ENACHE ? Sef Serviciu Pregatire Contracte, dna. Oana GHEORGHITA - Sef Serviciu Contractare, Dna. Ileana RADU -Sef Serviciu Licitatii, d-na Elena MANOLACHE?Sef Serviciu Plan.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va prezenta: Pentru persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine- Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.doNota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie in valoare de minim: 12.000.000 leiOfertantul va prezenta copie , ,conform cu originalul? de pe certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare ? Bilanturi contabile sau extrase din bilant inregistrate la organele competente/Rapoarte de audit/Rapoarte ale cenzorilor pe anii 2010, 2011. 2012Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 4: Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare., TERT SUSTINATOR1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 5A din Sectiunea- ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovadaca in ultimii 5 ani a executat si a dus la bun sfarsit lucraride drumuriin infrastructura de transport rutier, similare cu lucrarile supuse procedurii de achizitie publica (constructii/ modernizari /reabilitari/ lucrari de intretinere periodica/ lucrari dereparatii curente drumuri), confirmate prin prezentarea a unui numar maxim de 3 contracte, in valoare insumata de minim 7.000.000 lei, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind experienta similara a ofertantului in executarea unor lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie publica (constructii/ modernizari/ reabilitari/ lucrari de intretinere periodica/ lucrari dereparatii curente drumuri) in ultimii 5 ani;
- Lista contractelor de lucrari similare in ultimii 5ani din care sa rezulte indeplinirea cerintei;
- Certificari de buna executie/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor, saucopii ?conform cu originalul?- din parti relevante ale contractului/lor declarat/e sau de pe contractul/le declarat/e (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta copii , ,conform cu originalul ? din parti relevante ale contractului/lor sau de pe contractul/le de subantrepriza) ;Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Se vor prezenta informatii privind dotarea cu autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara, necesare pentru indeplinirea acordului cadru/contract subsecvent.Setul minim de utilaje, instalatii si echipamente de care ofertantul trebuie sa dispuna pentru indeplinirea acordului cadru/contractuluisubsecvent este urmatorul: - statie de preparare mixturi asfaltice -1 buc, sau precontract semnat cuun furnizor de mixturi asfaltice- utilaj multifunctional cu tractiune integrala cu echipamente pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara -1 buc..- autobasculante -2 buc.- buldoexcavator -1 buc.- incarcator frontal ? 1 buc.- freza pentru asfalt si beton ? 1 buc.- automacara ? 1 buc.- compactor vibrator -1 buc.- autogreder -1 buc.- autoremorcher- 1 buc.- instalatie de colmatat rosturi si fisuri ? 1buc.Ofertantul va prezenta: DECLARATIE privind dotarea cu autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara, necesare pentru indeplinirea acordului cadru/contract subsecvent.LISTA privind autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de vara, de care dispune ofertantul, pentru indeplinirea acordului cadru/contractului subsecventDeclaratie pe propria raspundere ca mijloacele de transport, utilajele si echipamentele vor fi disponibile la data incheierii fiecarui contract subsecventNota: - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului detalii, precizari sau confirmari suplimentare din care sa rezulte forma de detinere (in proprietate/ dreptul de folosinta), Cerinta nr.3Cerinta privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului: Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : a) Manager de contract: Studii- licentiat?studii superioareOfertantul va prezenta: - Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent;
- Declaratie de disponibilitate pentru personalul cheie propus.- Curriculum Vitae pentru personalul cheie propus- Copii , ,conform cu originalul? de pe diplomele obtinute, Cerinta nr.4Cerinta privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului: Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : b) Responsabil Tehnic cu Executia: - atestatconform OrdinuluiMLPTL nr. 777/2003 cu modificari si completari ulterioare;Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent; Declaratie de disponibilitate pentru personalul cheie propus.- - Copii , ,conform cu originalul? de pe atestat R.T.E., Cerinta nr.5Cerinta privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului: Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : c) Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii-licentiat al unei facultati de constructii-detine diploma de inginer/subinginer sau decizie de numire Responsabil cu Asigurarea CalitatiiOfertantul va prezenta: - Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent; Declaratie de disponibilitate pentru personalul cheie propus.- Curriculum Vitae pentru personalul cheie propus- Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a diplomei sau a deciziei de numire Responsabil cu Asigurarea Calitatii, Cerinta nr.5Cerinta privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului: Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : d) Responsabil/Inspector cu securitatea si sanatatea in muncaExperienta profesionala ? Experienta ca Responsabil/Inspector cu securitatea si sanatatea in muncain derularea unui contract similar privind lucrari in infrastructura de transport rutier.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent- Declaratii de disponibilitate- Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?, a deciziei de numire Responsabil/Inspector cu securitatea si sanatatea in munca- Copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul? a documentului din care sa rezulte ca a absolvit/ participat la un curs/program de formare specifica privind securitatea si sanatatea in munca pentru indeplinirea cerintei.- ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea acordului cadru/contractului subsecvent, TERT SUSTINATOR1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 5 B din Sectiunea- ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire si anexa aferenta acestuia (Anexa 1) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Cerinta nr. 1STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstraca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificareISO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezinte : - Certificat/e emise de organism independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pa care o realizeaza.Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Nota 4: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile indeplinesc cerinta solicitataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer