Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere curenta prin plombare drumuri de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 347658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 347658/30.05.2013
Denumire contract: Intretinere curenta prin plombare drumuri de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: +40 238414112, Fax: +40 238725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere curenta prin plombare drumuri de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere curenta prin plombare a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 071, 187 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta de autoritatea contractanta va fi calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu trei zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.In cazul utilizarii OP, contul este RO70TREZ1665006XXX000351, Trezoreria Buzau.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent. Prevederile art.9 alin(1) din Ordinul 509/2011 al ANRMAP sunt aplicabile;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent. Prevederile art.9 alin(1) din Ordinul 509/2011 al ANRMAP sunt aplicabile.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Cristinela GRIGORE ? responsabil organizare procedura; Laurentiu Mihai GAVRILA - Secretarul judetului; Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel Adrian Aleexandrescu, Gabriel Paul BACIU, Dorin Valeriu BADULESCU, Gheorghe BODEA, Stefan DAVID, Cornel DIACONITA, Dumitru DOBRICA, Emilian DRAGOI, Eduard Calin DUMITRASCU, Raul Ioan FLORESCU, Constantin GHINIOIU, Adrian Iulian GHIVECIU, Ion MANTOIU, Constantin Doru MUZGOCI, Grigore NEDELCU, Danut PALE, Adrian Robert PETRE, Ion D. POPESCU, Ionut Robert PITIGOI, Florina STOIAN, Valentin TANASE, Toni Viorel LARY, Mariana Carmen TUDOR, Marius TARCAVU, George Aurelian VLAD, Gheorghe VLASE, Claudiu CARPEN, Aurel Stanciuc, Viorel MOCANU, Mariana - Eliza PANAIT.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 4.000.000 RON. Documente doveditoare: - Formularul Informatii generale, Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere pe ultimii 3 (trei) ani. Documente doveditoare: - Bilanturi contabile inregistrate la autoritatea fiscala competenta / alte documente relevante, in situatia in care nu a fost inca depus bilantul pentru 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private Documente doveditoare: - Formular Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Cerinta: Sa fi realizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de executielucrari similare cu o valoare cel putin egala cu 1.000.000 lei. Documente doveditoare: -Fisa de Experienta similara ca executant (Completare Formular nr. B3A); "certificari de buna executie" care sa confirme executarea de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului, din ultimii 5 ani si din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Formular Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate, Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului minimal urmatoarele echipamente/utilaje: 3 masini taiat rosturi, 3 buc cilindru compactor, 3 repartizoare-finisoare de mixturi asfaltice, 6 autocamioane de transport mixturi asfaltice, 1 statie mixturi asfaltice, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad IIpotrivit Legii 10/1995 si HG 808/2005.
Documente doveditoare: Declaratie pe proprie raspundere (Formular B6) + Copie fata/verso a autorizatiilor/acreditarilor laboratoarelor autorizate si/sau acreditate cu care urmeaza a se efectua incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor + Anexa cu incercarile autorizate pentru laborator., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumuri, 1 Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor drumuri, si 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar + minim 3 echipe complete de plombare formate din: 1 sef santier absolvent studii tehnice constructii de drumuri cu experienta profesionala in cel putin un proiect similar, 3 masinisti, 1 reglador, 1 rostuitor si 3 muncitori asfaltatoriDocumente doveditoare: - CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului (cu exceptia RTE si a CQ), atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratia de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului;
- Angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta: Sa declare eventualii subcontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna. Documente doveditoare: Formular - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer