Achizitie publica - ?INTRETINERE DC 27A SI STRAZI IN LOCALITATILE TANACU SI BENESTI?, COMUNA TANACU, JUDETUL VASLUI
Detaliu pentru invitatia numarul 332871
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332871/01.08.2012
Denumire contract: ?INTRETINERE DC 27A SI STRAZI IN LOCALITATILE TANACU SI BENESTI?, COMUNA TANACU, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TanacuCod fiscal: 4446589, Adresa: localitatea Tanacu, comuna Tanacu, judetul Vaslui, Tanacu, Telefon: +40 235345319, Fax: +40 235345542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Tanacu, comuna Tanacu, judetul Vaslui, Tanacu, Romania, cod postal: 737510, telefon: +40 235345319, fax: +40 235345542, persoana de contact: LUPU ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT TANACU, LOCALITATEA TANACU, JUDETUL VASLUICOD POSTAL 737510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INTRETINERE DC 27A SI STRAZI IN LOCALITATILE TANACU SI BENESTI?, COMUNA TANACU, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intretinere DC 27A si strazi in localitatile Tanacu si Benesti?, comuna Tanacu, judetul Vaslui
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru suma de 9303 lei. Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original - Formular 19. - Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO28TREZ65621180250XXXXX, deschis la Trezoreria Mun. Vaslui - Lichiditati depuse la casieria UAT comuna Tanacu, judetul Vaslui. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu termenul limita de primire a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Restituirea garantiei de participare se face conform art.88 din HG 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC pe care ofertantul o va pierde, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului in cauza un procent calculat in baza art. 278^1, lit . ?b? din OUG 34/2006, respectiv 4245, 17 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. - prin retinerea a 10% din din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2 si Formularul 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2.2. Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.2Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3Prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?. - Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau bugetul local (indiferent de cuantumul acestora).Cerinta nr.4Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantii vor prezenta "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6. Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf. Ordin ANRMAP 170/2012. In aplicarea prevederilor art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta UAT COMUNA TANACU precizeaza in documentatia de atribuire LISTA persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica dupa cum urmeaza: - Dumitriu Danut-primarul comunei Tanacu;
- Luca Ioan ? secretarul comunei Tanacu- Steliana Andrei ? contabilul Primariei comunei Tanacu- Lupu Adrian ? Responsabil achizitii publice Primaria comunei Tanacu;Consilieri: - Polcovnicu Gheorghita ? Constantin ? viceprimarul comunei;
- Buhaescu Iorgu;
- Enachi Constantin;
- Focsa gheorghe;
- Ichim Costache;
- Lupu Vasile;
- Manoila Marcel;
- Manta Cristian;
- Mihoci Gheorghe;
- Popa Vasile; Cerinta nr.1Pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original sau copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.Cerinta nr.2Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Se solicita cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale sa fie de 930.350 lei .- In functie de documentele disponibile, prezentare copii bilanturi contabile prescurtate pentru anii (2008, 2009, 2010) sau (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organul competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita ofertantilor executia integrala in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similare in valoare min. de 465.175 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - autogreder- compactor- autobasculante- alte utilaje (pentru lucrari drumuri) Prezentarea de informatii privind resursele umane Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii: - Resp. teh. cu executia (RTE) atestat de catre MDRT- Resp. cu controlul teh. de calit. (CQ) atestat ISC sau prin disp.interna Prezentarea de inf. privind subcontractantii/asociatii- Recomandarea din partea beneficiarului, sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al ofertantului. Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului ISO 9001 :2008 - sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si UAT COMUNA TANACU
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 12:47