Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere de vara pe drumurile judetene din judetul Harghita, in anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 351011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 351011/24.07.2013
Denumire contract: Intretinere de vara pe drumurile judetene din judetul Harghita, in anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere de vara pe drumurile judetene din judetul Harghita, in anul 2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea viabilitatii, pentru desfasurarea circulatiei rutiere in conditii corespunzatoare pe reteaua rutiera din administrarea Consiliului Judetean Harghita.Valoarea estimata a lucrarilor este: 1.088.609, 39 lei fara TVA, din care: -Lot 1 ? Zona Ciuc ? 247.131, 79 lei fara TVA-Lot 2 ? Zona Gheorgheni ? 231.954, 97 lei fara TVA-Lot 3 ? Zona Odorhei ? 237.601, 74 lei fara TVA-Lot 4 ? Zona Cristur ? 210.743, 97 lei fara TVA-Lot 5 ? Siguranta circulatiei ? 161.176, 92 lei fara TVA.Durata de executie a lucrarilor este pana la data de 30.10.2013.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 088, 609.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de: - pentru toate loturile: 21.770 lei- lot 1:4.940 lei- lot 2:4.639 lei- lot 3:4.752 lei- lot 4:4.214 lei- lot 5:3.223 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1.Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului/acordului cadru de achizitie publica.Cerinta nr. 2.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Se solicita completarea declaratiei privind eligibilitatea ? Formularul nr. 2 sau prezentarea cazierul judiciar.Cerinta nr. 3.Conform art.181 din OUG nr.34/2006, se exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru/ contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie?Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4.Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Se solicita de la toti participanti (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator) atat completarea Formularului nr. 4 cat si prezentarea documentelor doveditoare.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4. Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERII JUDETENI: 5. Ambrus Sandor6. Barti Tihamer7. Becze Istvan8. Bege Karoly9. Bende Sandor10. Benyovszki Lajos11. Bíro; Barna Botond12. Burus-Siklo;di Botond13. Csillag Peter14. Csutak Maria Magdolna15. Danguly Ervin16. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;17. Incze Csongor18. Magyari Vencel19. Marcu Raducu Ioan20. Orosz-Pal Levente21. Palffy Domokos22. Pop Adrian23. Proca Ion24. Racz Arpad25. Rafain Zoltan26. Salamon Zoltan27. Sandor Barna28. Sebestyen Csaba Istvan29. Sorban Attila30. Szentes Antal31. Thamo; Csaba Zsolt Bela32. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Szabo; Barna ? director executivBalint Andras ? consilierGergely Olga - consilierAlbert Monika ? consilierMihaly Emeric ? consilierLakatos Zsolt - consilierBarabas Arpad - consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalZolya Zoltan - sef serviciuVagassy Alpar - consilier juridicVirag Ferenc - consilier juridicVosloban Claudia - consilier juridicTulbure Iren - Consilier juridicSalamon Boroka - Consilier juridicDosa Szilard ? director general adjunctCsaszar Istvan ? consilier juridicARHITECT SEFFulop OttiliaChiorean Adrian - director general adjunctSuveg Eva - ConsilierCsiszer B. BenedekOtvos EditBardocz Laszlo;Zolya ZsomborDo;sa LeventeBartalis SandorDIRECTIA GENERALA ECONOMICAGabor Laszlo - director general.In conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006: ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.?Se solicita: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate;In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Informatiile prezentate in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a evita riscul neindeplinirii contractului din cauza lipsei capacitatii financiare a ofertantului, se solicita: - completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani de minim: -Lot 1 ? Zona Ciuc ? 400.000 lei fara TVA-Lot 2 ? Zona Gheorgheni ? 400.000 lei fara TVA-Lot 3 ? Zona Odorhei ? 400.000 lei fara TVA-Lot 4 ? Zona Cristur ? 400.000 lei fara TVA-Lot 5 ? Siguranta circulatiei ? 300.000 lei fara TVA.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de: 1.) - experienta, se solicita urmatoarele: ? completarea Formularului nr. 6- Declaratie privind lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit cel putin un contract similar ca natura.Documente de confirmare: ? - lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic., Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de: 2.) - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, se solicita urmatoarele: o completarea Formularului nr. 7- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Se solicita declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Conform devizului, ofertantul trebuie sa detine utilajele enumerate mai jos.Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie cel putin: - Pentru loturile 1, 2, 3 si 4, separat pentru fiecare lot in parte: a) parc auto- autobasculanta 1 buc- transportor pentru muncitori 1 bucb) parc utilaje- autogreder- buldoexcavator- cilindru compactorc) laborator de incercari minim gradul II, contract de furnizare sau un angajament cu o firma care detine asemenea laborator.- Pentru lot 5: a) parc auto- transportator pentru muncitorib) parc utilaje- masina marcaj rutier? Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului.Ofertantul va prezenta: - o declaratie ca are contract cu o rampa ecologica de depozitare deseuri sau un contract cu o firma specializata in transportul si depozitarea deseurilor- O declaratie, ca in cazul atribuirii contractului de achizitie, numarul de autovehicule ofertat ramane neschimbat pe perioada de derulare a contractului, iar in cazuri de defectiuni vor fi inlocuite in cel mult 8 ore de la sesizare cu altele cu aceleasi caracteristici., Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de: 3.) -personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, se solicita urmatoarele: ? completarea Formularului nr. 8- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Cerinta obligatorie privind forta de munca de executie este: - Lot 1 - Zona Ciuc: - 2 cadre de conducere si coordonare, din care cel putin 1 inginer drumuri si poduri si 1 maistru /sau tehnician cu minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul obiectului contractului- 5 muncitori calificati/ necalificati.- Lot 2 ? Zona Gheorgheni: - 2 cadre de conducere si coordonare, din care cel putin 1 inginer drumuri si poduri si 1 maistru /sau tehnician cu minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul obiectului contractului- 5 muncitori calificati/ necalificati.- Lot 3 ? Zona Odorhei: - 2 cadre de conducere si coordonare, din care cel putin 1 inginer drumuri si poduri si 1 maistru /sau tehnician cu minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul obiectului contractului- 5 muncitori calificati/ necalificati.- Lot 4 ? Zona Cristur: - 2 cadre de conducere si coordonare, din care cel putin 1 inginer drumuri si poduri si 1 maistru /sau tehnician cu minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul obiectului contractului- 5 muncitori calificati/ necalificati.- Lot 5 Siguran?a circula?iei: - 2 cadre de conducere si coordonare, din care cel putin 1 inginer drumuri si poduri si 1 maistru /sau tehnician cu minim 3 ani de experien?a specifica in domeniul obiectului contractului- 5 muncitori calificati/ necalificati.? Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul de specialitate considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii.2. Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate., Informatii privind asociatii (daca e cazul) In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Se va completa Formularul nr. 10 ? Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) In cazul subcontractarii unor parti din contract, se va completa Formularului nr. 9 - Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 20:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer