Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE, DEPANARE, REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 113591
Autoritate contractanta
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INTRETINERE, DEPANARE, REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -ASCENSOR DE MATERIALE DE 1000 KGF DIN CET II IASI-ASCENSOR DE PERSOANE DE 320 KGF DIN CET II IASI-ASCENSOR DE PERSOANE SI MATERIALE DE 500 KGF DIN CET I IASI
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 04.02.2008 10:33
Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA , CALEA CHISINAULUI NR. 25 COD 700265
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR. 25
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate -form.12A.2.Declaratie de neincadrare in art.180 si 181 din Og 34/06.Incadrarea in art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului3.Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul local.4.Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul consolidat.5.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC.6.Certificat constatator emis ORC -cu obiectul de activitate7.Fisa de informatii generale-form.IV.3 cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.120.000lei.8.Lista contractelor in ultimii 3 ani-form IV.4 cu cel putin 3 contracte similare de min.25000 lei.
Cu solicitare scrisa, de la Birou Coordonare Achizitii, ing.Janina Miron, tel.int.1106Pret documentatie 36 lei.Garantia de participare: 5000 leiValoare estimata achizitie: 42000 lei
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer