Achizitie publica - Intretinere drum pietruit DJ 222M, Intresectie DN22E-Grindu, km 0+000-10+680
Detaliu pentru invitatia numarul 295926
JUDETUL TULCEA
Cod de identificare fiscala: 4321607
Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea
Telefon: 0240-511960
Fax: 0240-513071
Denumire invitatie: Intretinere drum pietruit DJ 222M, Intresectie DN22E-Grindu, km 0+000-10+680
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Intretinere drum pietruit DJ 222M, Intresectie DN22E-Grindu, km 0+000-10+680
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20, camera 405
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
Valoare estimata: 725, 806.45 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratia privind situatia personala, Certif de participare la licitatie cu oferta independenta.calitatea de participant la procedura, Certif de Atestare fiscala, Certif fiscal, Certif constatator, Certif de înregistrare, media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.400.000 lei;Ofertantul va face dovada executarii si finalizarii a cel putin a unei lucrari de drumuri a carei valoare sa nu fie mai mica de 700.000 lei, fara TVA.contractul de lucrari însotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarului.Declaratie privind utilajele, obligatiile contractuale aflate în derulare.numarul mediu, în ultimii 3 ani, al personalului angajat, C.V.-urile, certificat SR EN ISO seria 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau alte certificate echivalente.Lista cuprinzând asociatii si subcontractantii,
documentatia este atasata invitatiei.Garantia de participare: 14000 lei.Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 30.05.2011, ora 09.00, împreuna cu reprezentantii achizitorului.
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termenul de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de executie? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda 20 puncte;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar n = (termen minim/termen n) x 20Nota: La ofertarea termenului de executie al lucrarilor ofertantii vor prezentatermene realiste de executie in care vor lua in calcul toti factorii care ar putea conduce la intirzieri ale finalizarii lucrarilor( perioada friguroasa, intemperii, defectiuni utilaje, dificultati in aprovizionarea diferitelor materiale, etc).Nu se vor acorda prelungiri ale termenului ofertat decat in situatii temeinic justificate(lucrari suplimentare imprevizibile sau forta majora).