Achizitie publica - Intretinere drumuri asfaltate - sector SEBIS
Detaliu pentru invitatia numarul 286305
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Denumire invitatie: Intretinere drumuri asfaltate - sector SEBIS
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: intretinere drumuri asfaltate ? sector SEBIS
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.03.2011 15:19
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr.22, Cod postal: 310003 Tara: ROMANIA
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 246, 571 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calit.de particip.la proced.-Form.1; Certif.particip. la licitatie cu oferta independ.-Formu.1.1; Fisa de Inform. generale-Form.2;Decl. eligib.-Form.3; Decl.neîncadrarea art. 181/OUG34/2006-Form.4; Certif. atestare fiscala-buget local, Certif.ANAF; Certif. constat. ORC, Certif. înreg.ORC; Bilant ctb 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activ. 2007, 2008, 2009 sa fie de minim 450.000 lei; experienta similara dovada încheierii, semnarii/ îndeplin. (recept. la term. lucrar.) în ultimii 5 ani de act.(socotiti prin rap.la data public.invit. de particip.)a cel mult 3 contr. de lucrari care cumulat sa fie min.200000 lei, fara TVA; Decl. privind lista princip.lucrari exec. în ultimii 5 ani? Form.8; Decl. efectiv mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.? Form.10; Decl.pers. ce va fi angajat în contract-Form.11; Decl.utilajele, instal.echip. tehnice-Form.13; Decl. respect. masurilor de protectie a mediului, muncii;ISO 9001, 14001
SEAP, mail, posta. Garantia de participare: 2.500 lei