Achizitie publica - Intretinere drumuri judetene pietruite prin adaos de material pietros (balastare) in volum de 300 mc/km, in lungime de 32,24 km
Detaliu pentru invitatia numarul 353361
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353361/04.09.2013
Denumire contract: Intretinere drumuri judetene pietruite prin adaos de material pietros (balastare) in volum de 300 mc/km, in lungime de 32, 24 km
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: 0237616800, Fax: 0372372402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Romania, cod postal: 620048, telefon: +40 372372435, fax: +40 372372486, persoana de contact: SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiuliului Judetean Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere drumuri judetene pietruite prin adaos de material pietros (balastare) in volum de 300 mc/km, in lungime de 32, 24 km
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intretinere drumuri judetene pietruite prin adaos de material pietros (balastare) in volum de 300 mc/km, in lungime de 32, 24 km"pe urmatoarele drumuri: DJ 205 C, Carligele ? Vartescoiu (com. Varstescoiu), L= 2km; DJ 204 E, Ciuslea -Doaga, (com.Garoafa), L= 6km; DJ 205 P, Putna ? Ivancesti(com.Bolotesti), L= 4km;DJ 205 L, Vrancioaia ? Paulesti(com.Paulesti +com.Vrancioaia), L= 4, 60km; DJ 204 F, Gugesti ? Oreavu (com.Gugesti) si (Slobozia Ciorasti) ? Armeni L= 3, 60 km; DJ 202 F, Balesti ? Bogza(com.Balesti ? Sihlea) L= 7, 8 km; DJ 205 B, Beciu(com.Vartescoiu) L= 1, 24 km. DJ 205 N, Jaristea ? Scanteia(com.Jaristea) L= 3 km.1.Valoarea estimativa a procedurii este de 1.170.009, 00 lei fara T.V.A. (reprezentand 263.118, 49 euro, 1 euro = 4, 4467 lei la data de 18.07.2013) la care se adauga valoarea de 58.500 lei fara T.V.A. reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute. Procentul de 5% aferent chetuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 58.500 lei (5% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute). Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 1.170.009 lei fara T.V.A (reprezentand 263.118, 49 euro, 1 euro = 4, 4467 lei la data de 18.07.2013).
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 228, 509 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
23.400lei(sau echivalent alte valuate).Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare achizitorul va retine contestatorului din garantie 4.950, 01 lei(art.278^1 din OUG nr.34/2006).Constituirea garantiei(art.86 din HG nr.925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile(Formularul 12)sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al autoritatii contractante este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4350394).Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M.Pentru asocieri fiecare membru trebuie sa fie I.M.M Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta.In cazul unei asocieri GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator.Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantum: 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei: se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se va completa Formularul 4) . Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - Barladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directorii executivi - Halici Nicusor, Dita Dumitru, Iordache Romeo , Olaru Daniela. Consilierii judeteni -Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Petric George, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazulofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune documentele mai sus mentoinate sau echivalent in tara respectiva.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintredocumentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentruconformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.O.N.G. ? urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice straine vor depune: -Vor prezenta documente edificatoare , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in conformitate cu art.183 din OUG 34/2006, modificata si completata.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintredocumentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 2.300.000 lei. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocierii fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul deasociere si fiecare asociat si daca este cazulsustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricaredin urmatoarle forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba decat romanavor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani care contin lucrari similare in valoare de cel putin 1.150.000 lei, exclusiv TVA.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentrulucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent dacaacestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada silocul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit in conformitate cu prevederile art. 188 (3), lit. a)din OUG 34/2006 .In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoareacontractului, precum si semnatura/stampila partilor.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere adocumentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de detinere a acestora(proprietate, inchiriere, leasing, angajamente de punere la dispozitie , etc.).Cerinta minima- Echipamentele si utilajele necesare pentru executarea lucrarii :1.Autobasculante= 1 buc.2. incarcator frontal= 1 buc.3.vibrocompactor=1 buc.4.autogreder= 1 buc.8.cisterna= 1 buc.Daca este cazul se prezinta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare pentru partea lor de implicare in contract ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 15, pentruindeplinirea contractului va contine minim urmatorii: ?1 Responsabil Tehnic cu Executia: Certificat RTE in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si legitimatie cu valabilitate la data limita depunerii ofertelor;?1 Responsabil CQ: studii superioare ; Decizia interna de numire?1 Sef santier, inginer/subinginer CFDP: studii superioare in domeniul drumuri sipoduri ;Pentru personalul cu atributii majore mentionat anterior cu exceptia RTE, seva prezenta: - diploma de studii; - cv; - contract de munca sau contract decolaborare/prestari servicii/ declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul 17) pe perioada lucrarilor din partea personaluluipropus pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legaliai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusaaprobarii de catre beneficiar.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertantsi avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitiepublica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nurecomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune)., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Durata minima a executie a lucrari este de 2 luni calendaristice, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 08:21