Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE DRUMURI MODERNIZATE DJ 571B, BOZOVICI ? DALBOSET ? SOPOTU NOU


Detaliu pentru invitatia numarul 330595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Numar invitatie: 330595/27.06.2012
Denumire contract: INTRETINERE DRUMURI MODERNIZATE DJ 571B, BOZOVICI ? DALBOSET ? SOPOTU NOU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-SeverinCod fiscal: 16739523, Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Telefon: 0255/228862, Fax: 0255/228863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Romania, cod postal: 320067, telefon: +40 255/228862, fax: +40 255/228863, persoana de contact: Lucian Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin - RegistraturaPta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare a domeniului public si privat a judetului Cara-Severin)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE DRUMURI MODERNIZATE DJ 571B, BOZOVICI ? DALBOSET ? SOPOTU NOU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea drumului judetean DJ 571B, Bozovici, Dalboset, Sopotu Nou pe o lungime de 20, 13 km, cu o latime a parti carosabile de 6, 0 m( 4, 0 m in localitatea Sopotu Nou).
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 918, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
78.000 lei, valab. valab. 90 zile de la termenul linita de primire a of.In cazul of. din categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr. 346/2004), gar. de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM. Dovada calitatii de IMM: Decl. privind incadrareain categ. IMM-urilor (Formular 18). Gar. de participare se constituie prin una din urmatoarele posibilitati: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari. 2. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii of.; 3. a unei sume in numerar, in cazul in care val. gar. de participare este redusa ca valoare. Gar. trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original. Nota: Gar. de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei. In conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006 (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului urmatoarele sume: ?? b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;?? Valoare care se va retine este de 7.698, 57 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul gara.de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului incheiat, fara TVA. Conform art. 90 din HG 925 cu modif. prin HG 1045/2011, gar. de buna executie prin: prin instr. de garantare, casierie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cont deschis la Trezoreria statului. Mod de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareInformatii generale despre ofertant Completarea Formularului Nr. 2 privind informatii generale despre ofertantDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr.4).Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formular nr. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul DADPP C-S Director Executiv Ianas Roseti Comisia de evaluare: - Presedinte: Toma Hamat ? Director executiv Adjunct, D.A.D.P.P. Caras-Severin; - Membri: Marinel STIOLE ? Director Executiv Adjunct, D.A.D.P.P. Caras-Severin;Dumitru Bunica - Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin;Clementina Iucu ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin;Lucian Ionescu ? Inspector, D.A.D.P.P. Caras-Severin; - Membri supleanti: Presedinte Laurentia Munteanu ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin; Maria Dragan ? Consilier, D.A.D.P.P. Caras-Severin; Persoane juridice/fizice romane Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa urmatoarele : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului de pe primul loc, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost perezentat in copie lizibila ?conformcu originalul?.Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.500.000 lei - Formularul Nr. 2; 2. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 3. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor , in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Formular 8 ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (inclusiv anexele, va prezenta min. 1 contract de lucrari, de minim 3.500.000 lei, finalizat sau in curs de finalizare, recomandari din partea beneficiarului Formularul Nr. 9 care sa certifice buna executie a lucrurilor., Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare Formular Nr. 10 (inclusiv anexa). Ofertantul trebuie sa faca dovada, poate dispune de utilaje si acestea vor fi disponibile .Cerinte min utilaje: a.statie de prod a mix asfalt sau contr cu furniz de asfalt, cu indic. amplas; freza mecanica ? min 1 buc. perie mec min 1 buc;inst pentru rasp emulsiei min 2 buc;autocist de apa cu dispoz stropire si /sau maturare min 1 buc;cilindru compactor min 1 buc; repartizator de mix asfalt min 1 buc;mij de trans specifice transp de mixtura asfaltica dotate oblig cu prelate min 2 buc;mij de transp adecvate asig temp la loc de punere in opera si in cazul cand dist de trans de la statia de asfalt pana la locul de punere in opera depaseste 50 km min 3 buc; mij de transp pentru dif materiale ? min 3 buc., Formularului 11 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (inclusiv anexele). Cerinte minime experti cheie: 1 sef santier (inginer CFDP); 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional pentru Domeniul drumuri si poduri; 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri semnate)Se vor anexa copii diplome, atestate In conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copii legalizate sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: Cerinte minime de calificare: Se va prezenta, certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001, valabil la data depunerii ofertelor. Se va prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului, ISO 14001, in copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer