Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE DRUMURI PIETRUITE, CURATARI DE SANTURI , TAIERI ACOSTAMENTE, pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 323585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 323585/06.04.2012
Denumire contract: INTRETINERE DRUMURI PIETRUITE, CURATARI DE SANTURI , TAIERI ACOSTAMENTE, pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, cam 64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE DRUMURI PIETRUITE, CURATARI DE SANTURI , TAIERI ACOSTAMENTE, pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere drumuri pietruite
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 221, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este dupa cum urmeaza: Lot 1 ?7.000 leiLot 2 ?7.500 leiLot 3 ?7.700 lei(Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ?cf. Art. 85 lit. b, din HG. 925/2206 cu completarile si modificarile ulterioare).Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si sa fie depusa separat de plicul care contine oferta , in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sauo societate de asigurari;
- prin ordin de plata, in contul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud Contul de garantiiRO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550.In cazul Scrisoii de garantie bancara, se va completa formularul anexat in sectiunea FormulareNota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare la licitatie o suma dupa cum urmeaza: Lot 1 ? 3.871 leiLot 2 ? 4.113 leiLot 3 ? 4.203 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie prin retineri succesive.Perioada garantiei de buna executie este de 12 luniAutoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Opertatorul economic are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, potrivit HG 10452011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006)- Formular 5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Nota : lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean , conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Rusu Mihai Liviu- presedinte C. J.- Luca Iancu Mihai-vicep. C. J.- Bumbu Mihai ? vicep. C. J., Iosif Redl ?secretarul judetului, Negruser Vasile-administrator public, Burian Ioan ?dir ex. directia adm. Locala, Tinis Viorel- dir ex. directia economica, Bodnariu Simona Anca- dir ex. directia programe integrare europeana, lucrari publice, Ortan Alexandru - sef Serviciu administrare drumuri judetene lucrari publice, Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta si Mora Csaba-compartiment achizitiiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 8Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte: -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si obiectul supus procedurii-In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa transmita pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri pe ultimi 3 ani va fi cel putin/ minimum, dupa cum urmeaza: Lot 1 ? 700.000 leiLot 2 ? 750.000 leiLot 3 ? 800.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul va face dovada executariiin ultimi 5 ani a cel putinuncontract/parti din contract cu o valoare mai mare sau egala cu o valoare minima impusa dupa cum urmeaza: Lot 1 ? 350.000 leiLot 2 ? 400.000 leiLot 3 ? 410.000 leiRaportareaexperientei similare se face la valoarea contractului fara TVA.Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu de referinta pentru anulrespectiv. ISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer