Achizitie publica - ?Intretinere drumuri satesti (strazi) in satele Oteleni si Barbosi, comuna Hoceni, judetul Vaslui?
Detaliu pentru invitatia numarul 349667
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349667/01.07.2013
Denumire contract: ?Intretinere drumuri satesti (strazi) in satele Oteleni si Barbosi, comuna Hoceni, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)Cod fiscal: 3394309, Adresa: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Hoceni, Telefon: +40 0235485483, Fax: +40 0235485493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Hoceni, Romania, cod postal: 737285, telefon: +40 0235485483, fax: +40 0235485493, persoana de contact: George Vladut Musteata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Hoceni, localitatea Hoceni, Judetul Vaslui, Romania, cod postal: 737285, telefon: +40 0235485483, fax: +40 0235485493
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinere drumuri satesti (strazi) in satele Oteleni si Barbosi, comuna Hoceni, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie lucrari: ?Intretinere drumuri satesti (strazi) in satele Oteleni si Barbosi, comuna Hoceni, judetul Vaslui? lungime9.852 m.o procurarea balastului cu granulitate 7-63mm, - 2.759 mc din care: ? O?eleni = 1.669 mc? Barbo?i = 1.090 mco realizarea ?i executia lucrarilor pregatitoare (reprifilare drumuri satesti) pe distan?a de 9.852 m, din care: ? O?eleni = 5.960 m? Barbosi= 3.892 mo asternerea mecanica a balastului in grosime medie de 7 cm ?i compactarea balastului pe strazile din localitatile O?eleni si Barbosiconform datelor cuprinse ?i specificate in Documentatia tehnico ? economica a investitiei Proiect Nr. 3.920 din 2013, elaborat de S.C. STRIBLEA S.R.L. Vaslui
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei.In cazul ofertelor din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in prop de 50% din cuantumul precizat. Garantia de participare se constituie in conformitate cu dispozitiile art. 86 din HG 925/2006 reactualizata, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice.Garantia de participare se restituie in conditile prevederilor la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma stabilita procentual asa cum se prevede la art. 278 ^1 din OUG 34/2006 reactualizata. Autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma stabilita procentual asa cum se prevede la art. 278 ^1 din OUG 34/2006 reactualizata si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In cazul constituireii Garantiei de participare intr-o alta moneda, se va avea in vedere echivalentul LEU / EUROla cursul stabilit de BNR inainte cu 5 (cinci) zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Contul in care se poate face plata garant de particip este: COMUNA HOCENI - cod fiscal 3394309, cont RO50TREZ6585006XXX000945, deschis la Trezoreria municipiului Husi.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modif si react.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4Perioada 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.- Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 12B completat in original, datat, semnat si stampilat-Certificate fiscale in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. (formulare tip eliberate de autoritatile competente)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile mentionate mai sus.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.-Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 12C completat in original, datat, semnat si stampilat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006 ? completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire, care se va prezenta atat de ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator. Incadrarea oricaruia dintre asociati si/sau subcontractanti si terti sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoane cu functii de decizie din conducerea autoritatii contractante: -Vasile Tabara ? Primar, -Mircea Prodea ? Viceprimar, -Valeriu Marcu ? Secretar comuna, -Daniela Marin ? Consilier financiar.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/12.10.2010 al presedintelui ANRMAP, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si pentru fiecare subcontractant declarat prin oferta. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar ? codul CAEN Rev 2 - clasa 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.Certificatul constatator se va prezenta in original/in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru lucrari de drumuri.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani financiari incheiati, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 350.000, 00 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de trei ani.Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/Euro comunicat de BNR, pentru fiecare an pentru care se prezinta cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, perioada ce se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor ? formular 12 F din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire, Experienta similara executie: cel putin un contract de lucrari de executie drumuri a carui valoare sa fie de minim 185.000 lei fara TVA.
-Experienta similara - anexa formular 12 F din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire Indeplinirea in ultimii 5 ani, perioada ce se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, cel putin a unui contract cu valoarea: 185.000 lei fara TVA si care au avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei (lucrari de constructie/ reabilitare/ modernizare drumuri).
Lucrarea/lucrarile prezentate ca experienta similara va/vor fi insotita/e de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/Euro comunicat de BNR pentru anul in care s-a facut receptia lucrarii prezentate, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil cu controlul ethnic de calitate in constructii desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent.
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului cu controlul tehnic de calitate ? completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire,
-CV - ul Responsabilului cu controlul tehnic de calitate - completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire,
- Copii dupa diploma/diplome mentionata/mentionate in CV,
-Copie decizie/dispozitie de numire pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul»
CV ? ul si Declaratia de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin cate un: Responsabil de lucrare ? sef de punct de lucru; Responsabil tehnic cu executia, avand studii tehnice universitare sau echivalent, respectiv atestat in domeniul lucrarii scoase la licitatie
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari ? completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-CV - ul Responsabilului de lucrare (sef punct de lucru) - completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- Copii dupa diploma/diplome mentionata/mentionate in CV
-CV - ul Responsabilului tehnic cu executia ? completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia
- Copia legitimatie Responsabil tehnic cu executia
-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului tehnic cu executia ? completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
CV ? urile si Declaratia de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular 12I din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin:
- Mijloace de transport rutier pentru agregate de balastiera,
- Mijloace de incarcat agregate de balastiera,
- Mijloace de imprastiere mecanica a agregatelor de balastiera,
- Mijloace de compactare/vibrocompactare a agregatelor de balastiera,
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin sau au precontractate/contractate pentru inchiriere/prestare/colaborare utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare derularii contractului de executie de lucrari.Se admite si prezentarea unui angajament, din partea ofertantului, ca va asigura echipamentul / mijlocul tehnic necesar si pe care nu-l detine sau care nu-l are inchiriat la deschiderea ofertelor.-Declaraie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? formular 12H din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing sau balanta mijloacelor fixe.-Documentele privind inchirierea pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti. Documentele privind inchirierea trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport etc. respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada, pana la terminarea lucrarilor (daca este cazul)., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii formular 12G - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire., Informatii privind asocierea- Acord de asociere ? completand formularul din Sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 18:16