Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere drumuri vicinale, comuna Raucesti, judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 326553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RAUCESTI
Numar invitatie: 326553/14.05.2012
Denumire contract: Intretinere drumuri vicinale, comuna Raucesti, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAUCESTICod fiscal: 2614236, Adresa: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Raucesti, Telefon: 0233/788003, Fax: 0233/788003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Raucesti, Romania, cod postal: 617300, telefon: +40 233788003, fax: +40 233788003, persoana de contact: ANA SAVESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Raucesti, localitatea Raucesti, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere drumuri vicinale, comuna Raucesti, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere drumuri vicinale
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2.000 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare la licitatie, care va fi acceptata, se constituie sub forma: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata, de regula, de o banca din Romania sau o societate de asigurari, dupa caz, de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 1.200 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin urmatoarele: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Aut. contractanta dispune ca Trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis poarta dobanda pentru contractant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Anexa 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006Se mentioneaza ca persoanele cu functii de conducere si decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -primar: Apostoae Ilie-viceprimar: Taraboanta Lazar-secretar: Vieru Vasile-contabil: Cozma MariaOperatorul economic (lider, asociat) va completa formular 12 C Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Cerinta minimaobligatorie: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.- Certificat de inregistrare fiscala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Prezentarea de informatii privind experienta similara - Cerinta minima: prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare minima de 120.000 lei., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): autobasculante, autogreder, statie de sortare.Totodata se va face dovada ca detine perimetru de exploatare de la Apele Romane., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer