Achizitie publica - Intretinere fantani arteziene din Municipiul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 346830
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346830/16.05.2013
Denumire contract: Intretinere fantani arteziene din Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Revolutiei, nr. 75 cam 12 Serviciul edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere fantani arteziene din Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii privind executarea intretineriilacele sapte fantani arteziene din municipiul Arad. Reparatii la sase fantani arteziene din Municipiul Arad, asigurarea bunei lor functionari si a conservarii acestora pentru perioada de iarna.Valoarea minima a contractului (282.258, 10 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in baza art. 122 lit. j/OUG34/2006Optiuni: posibilelor suplimentari art.122 lit.j/OUG34/2006
II.1.6) CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258.1 - 362, 903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garant. particip. este de 5.645 lei sau echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul respinge contestatia, AC retinedin garantie 1% din valoarea estimata a contractului, cf. OUG 34/2006, art.278^1, lit.a. Perioada de valabilit. a garan. particip. va fi minim egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita depunere oferte). Mod constituire garantie participare: a)instr. garantare emis in cond. legii in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006); b)Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC insotite de extrasul de cont. Contul de garant.particip.la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. Arad RO40TREZ0215006XXX006669. Pentru scrisoare de garantie bancara (formular10), ea va fi preferabil eliberata de o banca/societ. asigurari din Romania, se depune in original; pt. scrisorile emise debanca din strainatate, se prezinta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial; c)depunerea sumei in numerar la casieria AC. Cf.art. 86 alin. (4) din HG 925/2006. ?Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC exclude din procedura ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu dovedeste constituirea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta doc.de atribuire. Dovada constituirii garant. particip. se prezinta astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare cf. art. 16 (2) din L 346/2004 privind IMM, vor dovedi ca sunt IMM si completa formularul 5 . Modul de restituire a GP.-ofertantului castigator in max. 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna ex. iar ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirare perioada valabilitate oferta
Garantie de buna executie
Cuantum garantie buna executie: 5% pret contract fara TVA. Constituire garantie buna executie: a) Instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, b)Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestatorul are obligatia sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret contract. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie buna executie in documentatia de atribuire. Achizitorul instiinteaza Prestatorul despre varsaminte si destinatia lor. Din cont pot fi dispuse plati atat de Prestator, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Se vor respecta prevederile HG 1045/2011. Caz IMM, cuantum garantie buna executie: 2, 5% pret contract fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere conform formular12A ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul).AC exclude dinprocedura ofertantul care se incadreaza in prev. art. 180 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. 2.Ofertantii vor completa si depune Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 formular 1 ?original. 3.Ofertantii vor completa si depune declaratia in conf. cu formular3 - original(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).AC va exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. 4.Ofertantii vor completa si depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif. sicomplet. ulterioare in original(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). AC va exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prev. art. 69^1din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare.In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atrib.: Falca Gheorghe- Primar al Mun. Arad, Catalin Titiriga? Viceprimar, Levente Bognar-Viceprimar, Lia Ardelean, Ovidiu Sergiu Bilcea, Mariana Cismasiu, Ionel Ciupe, Cziszter Kalman Andras, Ioan Dolha, Ioan Farcas, Florin Galis, Gheorghe Ghilinta, Teodor Gligor, Adrian Catalin Lazurca, Marin Lupas, Florin Maris, Tristan Gheorghe Mihuta, Ovidiu Vasile Mosneag, Marcela Ana Nicsanu, Geanina Simona Pistru-Popa, Viorica Florica Rotaru, Eugen Vasile Rus, Glad Aurel Varga, Traian Ion Vlaicu-Hergane, consilieri locali, Macra Anca Claudia ? Administrator Public, Ciprian Puie consilier juridic, Pecican Iosif-presedinte comisie evaluare, Membri comisiei de ev.: Elena Portaru-Director Executiv, Gabriel Moldovan- Sef serviciu, Pruteanu Daniel, Hodor Marcel, Membri de rezerva: Camelia Teretean, Stana Claudiu. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platacare sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de ORC - copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ?conf.cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente(copie semnata si stampilata(cu stampila unitatii)?conform cu originalul?).La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca pers. jurid., in conformitate cu prev. legaledin tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pt. anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare echivalenta cu cea solicitata pentru pers. fiz./jurid. romane. Ofertantii?pers. jurid. straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu pers. jurid. romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conf. prev. legislatiei fiscale din Romania in vigoare. 2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pt. persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Ofertantii vor completa si depune Fisa de informatii generale cu date despre media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/ euro pentru fiecare an in parte comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul?liderul asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Documentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2, Informatii privindcapacitatea profesionalaSe va completa ?lista cu personal ?cheie? propus pentru indeplinire contract?.Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil implementare proiect cu experienta la intretinerea sau repararea fantanilor arteziene, obligatoriu un inginer automatist si un electrician autorizat ANRE.Pentru grup de operatori economici cu oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in consideratie a resurse membri grup.Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de alta persoana, are obligatia dovedirii sustinerii prin prezentare angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care onfirma ca pune la dispozitia ofertant resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, conform prevederilor art.180., Ofertantii vor depune: -lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu valoare, perioada prestare, beneficiari-Cerinta minima: Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor au prestat si dus la bun sfarsit servicii similare ca natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract (respectiv intretinere si reparatii fantani arteziene) in valoare de min.100000 lei cu TVA, prestate in baza a maximum trei contracte. Pentru demonstarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii si care vor contine date referitoare la: nume beneficiar, tipul serviciilor prestate, perioada derularii si valoarea lor. Prin sintagma ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestatiei (sfarsitul prestatiei nu presupune expirarea perioadei de garantie). Informatii privindasigurarea calitatii Cerinte minime: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalentpentrugamadeserviciisolicitate valabil la data limita a depunerii ofertelor.Neprezentarea acestor certificate sau prezentarea unor certificate care se refera la alte domenii decat cele solicitate de autoritatea contractanta duce la excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului. Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat pana la data limita depunere oferte si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantare a reparatiilor efectuate
10
Descriere: Componenta tehnica
Timpul de interventie la constatare-intervenire
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 15:36