Achizitie publica - Intretinere hardware sisteme portabile de cantarire din dotarea EMCATR??
Detaliu pentru invitatia numarul 310552
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: Intretinere hardware sisteme portabile de cantarire din dotarea EMCATR??
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinere hardware sisteme portabile de cantarire din dotarea EMCATR
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 21.09.2011 08:46)
Data publicarii: 17.08.2011 13:54
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA;B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti , cod postal 010873;Registratura et.8, tel0212643310
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.N.A.D.N.R. S.A. B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, Romania, tel.0212643310;fax 0213120984
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 529, 181.27 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie participare-10000lei /2.381 euro;Decl. priv. neincad. in prev. art. 180, 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certif. de atest. fisc. la data de 31.07.2011; Certif. de inreg.(C.U.I.), Certif. const. emis de O.R.C. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii (3) trei ani sa fie in valoare de minim 211.305 lei/50.000 euro;Bilanturile contab.pe ultimii 3 ani, inreg. la organele competente, insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;Dovada ca a prestat in ultimii 3ani 1 contract care a avut ca obiectservi. similare cu serv. supuse proced. de achiz. publica, in care partic.ofert. la contract a fost de minim 84.522 Lei fara T.V.A., /20.000 euro;Se va prezenta lista pers.respons. cu indepl.contract.;Ofert. va prezenta Certif.ISO 9001 sau echiv.;Declar.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontr. si specializ. acestora;Informatii despre Asociere.
Documentatia se poate descarca de la , ,Documentatie si clarificari" din prezenta invitatie sau de pe site-ul autoritatii contractante (httpt: //www.cnadnr.ro)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: in conformitate cu prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006