Achizitie publica - ?INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, IN MUNICIPIUL SIBIU?
Detaliu pentru invitatia numarul 321665
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321665/09.03.2012
Denumire contract: ?INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, IN MUNICIPIUL SIBIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +4 0723555802, fax: +4 0269208813, persoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, sal de presa, etaj 2, camera 203.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, IN MUNICIPIUL SIBIU?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu de exploatare retele de iluminat publicServiciu de mentenanta retele de iluminat publicAlte categorii de servicii aferente retelelor de iluminat public
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 119.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul si forma: Cuantumul garantiei de participare este de 7.200 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de osocietate bancara sau de o societate de asigurari;sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner IohannisViceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica Bandescup. Sef Serviciu Juridic ? Claudia IordanescuSef Serviciu Tehnic ? Gheorghe CiucleaServiciu Investitii ? Codruta SirbuServiciu Tehnic ? Aurel OlteiServiciu Investitii ? Monica DancuServiciu Juridic ? Afrodita GramaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Atestate emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip A, B, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru prestarea serviciilor de intretinere iluminat public.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestatein ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 100.000(euro exclusiv TVA), sau de minim 435.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Resurse tehnice ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari serviciiOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate/ leasing / rate sau are contracte de inchiriere, pentru: ? minim 2 utilaje de lucru la inaltime autopropulsate, prevazute cu nacela pentru personal;? minim 2 utilaje pentru defectoscopie linii electrice subterane (LES);? minim 2 grupuri generatoare de peste 40kVA, prevazute cu instalatii de anclansare automata in caz de disparitie a tensiunii pe sursa de baza;, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie.Resurse umane ? personal cheiePersonal cheie Nr. minimpe schimb 1 Nr. minimpe schimb 2Electricieni 5 5Electrician autorizat ANRE grad II B, sau echivalent 1 1Conducator formatie autorizat ANRE grad III B, sau echivalent 1 1Responsabil direct cu indeplinirea contractului atestat ANRE minim grad II B, sau echivalent 1, Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul)Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti)., Obligatii contractuale in desfasurare(daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2008, sau echivalent14001:2005, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 10:12