Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL SIBIU


Detaliu pentru invitatia numarul 356420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 356420/10.12.2013
Denumire contract: INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813. Ofertele se depun la Registratura institutiei.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, etaj 2, camera 203- sala de presa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL SIBIU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii, avand ca obiect: INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL SIBIUValoarea estimata a serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de 559.679, 40 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 679.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 11.100 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare este irevocabila si se constituie, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 1, din HG 925/2006, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauprin virament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile, de la termenul limita de primire aofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. 1 si 3, din HG 925/2006, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul 2 ? Declaratie privind neincadrearea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner IohannisViceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica BandescuSef ServiciuJuridic ? Dana AlexandruServiciu Investitii ? Monica DancuServiciu Investitii ? Codruta SirbuSef Serviciu Tehnic -Ciuclea GheorgheServiciu Tehnic -Oltei AurelCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Se vor prezenta, atat pentruPersoane juridice / fizice romane cat si pentru Persoane juridice / fizice straine: a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul local (Se va prezenta certificatul eliberat pentru sediul social).Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele prezentate intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. a. Pentru persoane juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Pentru persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiese obiectul de activitate.Obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.c. Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip A sau A1 sau A2 (sau echivalent) si de tip B sau Be (sau echivalent), care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru prestarea serviciilor de intretinere iluminat public, conform art. 12, lit. a), b), c), d) si f), din Ordinul ANRE 23/2013.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele prezentate intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de certificate / documente / contracte / procese verbale de receptie / orice alte documente, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, pentru serviciile similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Valoare cumulata a serviciilor reprezentand experienta similara trebuie sa fie de minim 500.000, 00 lei (fara TVA).Din documentele care certifica prestarea serviciilor similare trebuie sa reiese cel putin urmatoarele: - nr., data si obiectul contractului;
- partile contractului;
- durata contractului;
- valoarea serviciilor similare prestate;
- modul de indeplinire al serviciilor similare prestate;Totodata, se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii(model propriu).Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate/ leasing / rate / contracte de inchiriere, sau prin angajamentpentru: ? minim 2 utilaje de lucru la inaltime autopropulsate, prevazute cu nacela pentru personal;? minim 2 utilaje pentru defectoscopie linii electrice subterane (LES);? minim 2 grupuri generatoare, prevazute cu instalatii de anclansare automata in caz de disparitie a tensiunii pe sursa de baza;, Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) ? personalul cheie.Operatorii economici vor nominaliza resursele umane minime necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii, astfel incat sa fie respectata cerinta din caietul de sarcini privind prestarea serviciilor in doua schimburi., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul)Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. ISO 9001, sau echivalentISO 14001, sau echivalentDomeniile pentru care au fost eliberate certificatele ISO 9001 si 14001, trebuie sa aiba legaturacu obiectul contractului.In cazul unei asocieri, cerintele privind certificatele ISO 9001 SI 14001, vor fi indeplinite de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer