Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere iluminat public si realizarea iluminatului ornamental festiv


Detaliu pentru invitatia numarul 183986
Autoritate contractanta
Comuna Gilau
Cod de identificare fiscala: 4485421
Adresa: str.Principala nr.723, Gilau
Telefon: 0264/371646
Fax: 0264/371646
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinere iluminat public si realizarea iluminatului ornamental festiv
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Il constituie realizarea intretinerii iluminatului public in comuna Gilau si realizarea iluminatului festiv.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.11.2008 14:40
Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.723, loc, Gilau, jud. ClujCod postal: 407310Tel/Fax 0264/371646Email: [email protected],
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr.723, loc Gilau, jud. Cluj, Cod postal 407310Tel/Fax 0264/371646, Email: [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea (original). Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 dinOG 34/2006 (original). Certificat constatator emis de ORC (original sau copie semnata si parafata de reprezentantul ofertantului). Copie dupa certificatul de inregistrare al societatii (cod CAEN - Lucrari de instalatii electrice).Bilant contabil pe anul 2007.Cifra de afaceri a ultimilor 3 ani.Lista personalului tehnic de specialitate necesar indeplinirii contractului. Dotarea cu utilaje de lucru adecvate activitatii care urmeaza a fi prestata. Doua contracte similare finalizate in ultimii 3 ani. Recomandari (in original) de la beneficiari din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Atestat ANRE (copie legalizata). Autorizatie de functionare.Oferta va fi insotita de cataloage care sa cuprinda articolele stipulate in caietul de sarcini.
Fisa de date a achizitiei impreuna cu caietul de sarcini se pot prelua contracost 10 lei de la casieria Primariei Gilau.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer