Achizitie publica - Intretinere imbracamintei asfaltice , curatire santuri, taiere acostamente pe drumurile judetene din jud Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 324318
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324318/20.04.2012
Denumire contract: Intretinere imbracamintei asfaltice , curatire santuri, taiere acostamente pe drumurile judetene din jud Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +04 0263230741, fax: +04 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares , nr 1-2, Bistrita , camera 64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere imbracamintei asfaltice , curatire santuri, taiere acostamente pe drumurile judetene din jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere a imbracamintei asfaltice, curatire santuri, taiere acostamente, pe drumurile judetene conform Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 294, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 22.000 leiDepunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166Cod fiscal 4347550NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 5.074 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poateconstituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate- Formular 5-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte- Rusu Mihai Liviu, Vicepresedinte - Luca Iancu Mihai , Vicepresedinte- Bumbu Mihai, Administrator public-Negruseri Vasile, Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Bodnariu Simona ? director exec. Ortan Alexandru ? sef serviciu drumuri judetene , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Compartiment achizitii publice , -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasasituatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibilefata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care estestabilit ofertantul. Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceriin ultimii 3 ani este in valoare de minim 2.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani , de lucrari similare , duse la bun sfarsit cu o valoare egala sau mai mare decat 1.000.000 lei . Ofertantul va prezenta in demonstrarea experientei similare cel putin un contract .Prin formularea lucrari ? duse la bun sfarsit ? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala insotit de legitimatia vizata la zi- Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, 1 Atestarea conformitatii produsului in conformitate cu HG 622/ 20042.Laboratoare autorizate cu grad corespunzator lucrarilor conform HG 808/ 2005 si HG 766/ 1997 : - in situatia in care operatorul economic detine laboratorpropriu de incercari acesta trebuie sa aiba minim gradul IIIpentru profilele de incercari necesare obiectivului- in situatia in care operatorul economic are Contract de prestari servicii cu un alt operator economic pentrulaborator autorizat acesta trebuie sa aibe minim gradul II.- operatorul economic poate detine si laborator acreditatRENAR.3 Informatii privind protectia mediului Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent indomeniul aferent obiectului prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 08:14