Achizitie publica - INTRETINERE INSTALATII DE ILUMINAT PUBLIC
Detaliu pentru invitatia numarul 131260
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Denumire invitatie: INTRETINERE INSTALATII DE ILUMINAT PUBLIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: INTRETINERE INSTALATII DE ILUMINAT PUBLIC; Valoarea estimata, fara TVA - 42.016, 81 RON/11.311, 57 EUR.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.04.2008 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis, 305500, cod de identificare fiscala 4527381, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Experienta similara: 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare si care, cumulate, sa fi avut ca obiect 1.500 puncte luminoase si valoric ? 15.000 lei; Personal calificat: 1 responsabil tehnic, atestat si autorizat în lucrari electrice, 2 electricieni autorizati pt. lucrari în retele electrice, 1 inginer proiectant ? sisteme de iluminat, cu atestare profesionala; Dotari minime: 2 autospeciale PRB; Lista privind subcontractantii; Certificat de atestare a calitatii; Certificat de atestare a sistemului de management al mediului.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 50 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj