Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere la cladirile aflate in proprietatea S.T. Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 350569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 350569/17.07.2013
Denumire contract: Intretinere la cladirile aflate in proprietatea S.T. Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016236, fax: +40 213172300, persoana de contact: Doina Stoica, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere la cladirile aflate in proprietatea S.T. Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei: Se vor executa lucrari de reparatii cladirile tehnologice din cadrul statiilor electrice, pentru mentinerea functionalitatii acestora (tencuieli si finisaje interioare si exterioare, reparatii instalatii interioare de apa, sanitare, incalzire si electrice, reparare tamplarie si feronerie, montare parazapezi, ignifugare sarpante, inlocuire elemente de rezistenta ale sarpantelor, inlocuirea elementelor defecte din componenta sistemului pluvial, cum ar fi jgheaburi, burlane, cu accesoriile aferente). Conform notei de estimare nr. 6634/12.07.2013, procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este 0, prin urmare si valoarea acestor cheltuieli este 0.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 052, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiei de particip. este de 20.900 lei si se poate constitui in urm. moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie, prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrum. de garantare emis de o societ. de asig., care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada de valabilit. ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Pt. o evaluare si o raportare unitare ale cuantumului garantiei de particip. depusa in euro, aceasta se va face la cursul BNR stab. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Per. de valabilit. a garantiei de particip.: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.AC are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de particip., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele sit.: ? isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia;? oferta sa fiind stab. castig., nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilit. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;? oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in perioada de valabilit.a ofertei.AC va retine din garantia de particip. a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu val. estimata a contr., sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din suma ce depaseste 420.001 lei, adica in total suma de 4.832 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate (Formular F4) si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F5); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F6);4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Cristian Baciu - Director Sucursala, Mihai Califar - Director Tehnic, Crinela Mihaela Sburlan - Director Economic, Constantin Ovreiu ? Consilier Juridic, Ioana Sanda Prica - Sef Serviciul Comercial, Doina Luminita Stoica - Responsabil cu aplicarea procedurii de atribuire, Ioana Valeria Predescu - Responsabil de proiect, Fernand Sarbu - Sef Serviciul Exploatare, Mentenanta, Steluta Mihaiela Stan - Serviciul Buget, Finante, Contabilitate, Cristina David - Serviciul Tehnic, Marius Margarit - Serviciul Comercial, Florin Costache Georgescu - Sef Birou Exploatare, Ion Litoi - Serviciul Buget, Finante, Contabilitate, Niculae Oprea - Serviciul Tehnic, Petruta Carlig - Inspector Managementul Calitatii, Vasile Dragotoiu - Sef Serviciul Buget, Finante, Contabilitate (Formular F7);5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular F8). Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, ale carui date sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In obiectul de activitate trebuie sa fie inclus si obiectul achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, durate de executie, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale cel putin unui contract sau a maxim doua contracte cu obiect similar, a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 1.052.235 lei sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestora. In lista, valorile contractelor se vor exprima atat in lei cat si in eur, folosindu-se urmatoarele cursuri medii anuale, stabilite de BNR: - 2009 - 4, 2373 lei/eur;
- 2010 - 4, 2099 lei/eur;
- 2011 - 4, 2379 lei/eur;
- 2012 - 4, 4560 lei/eur;
- 2013 - echivalenta lei/euro va fi considerata cea- stabilita de B.N.R. si publicata pe site-ulwww.bnr.rocu 5 zile inaintea datei de depunere a ofertei (Formular F9)., Declaratia privind subcontractantii (Formular F12)., Declaratie pe propria raspundere privind echipamentele si dotarea tehnica de care ofertantul dispune pentru executia lucrarilor care fac obiectului contractului (Formular F11)., Declaratie pe proprie raspundere cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Asigurarea unui responsabil tehnic privind indeplinirea obiectului contractului (RTE), care trebuie sa fie atestat MDRAP (MLPTL), pentru tipul de lucrari care fac obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legii 10/1995 (Formular F10);Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanei/persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialist cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data limita de deschidere a ofertelor; Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer